Laika ziņas
Šodien
Skaidrs
Rīgā +7 °C
Skaidrs
Otrdiena, 26. novembris
Sebastians, Konrāds

Zemās grīdas tramvaja ierīkošanai K.Barona ielā pacels brauktuves virsmu pieturās

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
utopists
u
Kāds pārsteigums! Šo ziņu vajadzēja likt pirmajā aprīlī, tad varbūt caur asarām kāds arī pasmietos. Cik ilgi vēl latvieši piesmies latviešus? Karš sen jau beidzies! Laiks sadarboties un kopīgi laimīgiem būt.
Kaza
K
Rīgas satiksme kārtējo reizi apzog rīdziniekus par desmitiem miljonu latu. Atcerēsimies kautvai 100 miljonus zaudējumu NO RĪDZINIEKU NAUDAS, ko šis idiotu kantoris pakāsis ar e-talona ieviešanu. Un tieši šis nemitīgi subsidējamais kantoris, pēc NEO sarakstiem algo DESMITIEM LOHUS ar algu premjera līmenī un daudzkārt to pārsniedzot. PARAZĪTU MIDZENIS?!!
replika
r
Uz Barona ielas visā garumā tikai jāpārbūvē visas sliedes, lai pietuvinātu tās ietvei. Tas taču ir tik vienkārši!!!
d'Andris
d
BARONA ielu pārveidot par GĀJĒJU IELU! Lai dzīvo zemgrīdas tramvaji!
borcinsh
b
...kam ta ir interesanti cik izmaksas shis projekts ? mums jazin cik "izmaksas" braukshana !
glebis
g
новый трамвай это классно, но Латвия и Рига - не такие уж и богатые административные образования, чтоб тратить деньги на такой шикарный транспорт. для обновления парка трамваем годились и более дешёвые варианты, я уверен. может нас и можно считать Европой, но быть в Европе не означает быть богатыми.
!
!
Es jau teicu - tas ir tikai zemākas grīdas tramvajs.
es
e
Nezinu kaa nosaukt RD,RS darbon'us.Vin'i man atgaadina mazgadiigos,kas tikus'i klaat sievietei.No saakuma iesprauz' un kad viss ir galaa saak domaat ,kas tagad buus,vai nevajadzeeja uzvilkt prezi???
diskobumba
d
tikai tagad to konstatēja?
kexxx
k
visvairak fascine Dienas zhurnalistu latvieshu valodas apguves limenis. Brauktuve ir brauktuve un ja paceltu "braucamās daļas virsmu " ka rakstits pirmaja teikuma, tad tramvajs atrastos vel augstak. Varbut paliksim ietves, vai kaut vai trotuara?????????
No Vīnes
N
Jūs tur Cīrihē esat atpalikuši. Pie mums Vīnē zemgrīdeņi ripo jau gandrīz 10 gadus. Un tie ir daudz modernāki par to Rīgā izmēģināto.
jaks
j
1. ja jau zemās grīdas tramvajam jābūvē īpaši PAAUGSTINĀTI peroni, tad kādēļ vispār vajadzīgs šāds "zemās" grīdas modelis? Paaugstinātos peronus var būvēt jau esošajiem pakāpienu tramvajiem - iznāks lētāk. 2. kādēļ jums ir TIKAI VIENS zemās grīdas modelis izmēģināšanā? Šis modelis, šķiet, nav pats piemērotākais Rīgai, ja jau tā dēļ jāpārbūvē peroni, t.i. atkal jātērē nauda. Atrodiet citu modeli, kam NAV jāpārbūvē ielas!! 3. Izskatās, ka šī modeļa izvēli atkal veicis kāds totālais auns - profāns no RS savā kabinetā, pilnīgi nepārzinot ne tramvaju ražošanas iespējas, ne pasaulē esošo piedāvājumu. Iesaku atbraukt pie mums uz Cīrihi (par savu naudu, protams) un papētīt pilsētas pieredzi - te zemās grīdas modeļus izmēģina jau 3 gadus un atbilstošākos pamazām ievieš. Modeļi ir dažādi, katru no tiem testē 5 mēnešus, katrai līnijai tiek meklēts piemērotākais, kas var nebūt viens un tas pats! Nekādas pieturu pārbūves pilsēta neplāno, tieši otrādi - tramvaju pieturas tiek apvienotas ar autobusu pieturām. Tramvaju sliedes IR līdzeni IEGREMDĒTAS brauktuvē, kas ļauj autobusiem braukt pa tramvaju sliedēm un nevis konkurēt ar mašīnām pārējā brauktuves daļā, un apstāties tajās pašās pieturās, kur tramvaji. Izcili, ģeniāli vienkārši, bet šādiem risinājumiem nepieciešami speciālisti, nevis salašņas.
zoss
z
LOHL
Mārtiņš
M
Vispirms nopērk 20 tramvajus par 52 000 000 eiro, un tad domā - ko darīt ar pieturām. Idioti.
kaka
k
nosauciet to idiotu vaardus, kuri sho projektu realizee.

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas