Viņš pauda viedokli, ka "valstij nav jānodarbojas ar aviāciju, tas pierādījies arī daudzās citās valstīs".
"Mums noteikti ar laiku, kad šī kompānija būs stabilizēta, ir jāpiesaista stratēģiskais investors. Tas nozīmē to, ka paplašinātu gan sniegto maršrutu skaitu, gan arī floti un visu pārējo. (..) Šī kompānija, iespējams, būtu jākotē biržā. Šobrīd nav tas labākais veids, kā valstij pārvaldīt šo kompāniju. Bet jāatceras, ka jebkura investora piesaistē ir jāņem vērā arī tas apstāklis, ko nosaka Eiropas Savienības regulas, ka ES dalībvalstij un pilsoņiem ir jābūt efektīvai kontrolei pār šo uzņēmumu," sacīja A.Matīss.
Jautāts, cik drīzā laikā būtu skaidrība šajos jautājumos, A.Matīss teica: "Pašreizējā vienošanās ir, ka par biržu varētu runāt 2014.gadā."