Laika ziņas
Šodien
Migla

airBaltic par pusmiljardu dolāru pasūta vēl septiņas Bombardier lidmašīnas

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
Jojooj
J
airBaltic ir dārga firma,lidmašīnās ir ļoti šauri,krēsls uz krēsla,rokas bagāža tikai 8 kg,par kuru arī ir jāmaksā. Ja atceļ reisu ,biļetes pasūtīšanas naudu arī nav iespējams atdabūt,sūta uz kaut kādu mistisku firmu. Tādēļ airBaltic vairs neizmantoju,ir citas lidsabiedrības,daudz labākas un lētākas.
armis
a
Lidma's'inas jaunas,tas labi,bet reisus atcel par to nebr'idinot tas gan ir kruta. Vairs nekad ar air baltic ar mazo butu speciali
CS300
C
Nez cik Bombardier Gausam atmeta, 10 mio vai 10% no kopsumas.Tur jau tās lietas ar notiek , tik krietni rafinētāk.
Anatols Imermanis.
A
Anatols Imermanis. "Lidmašīnas krīt okeānā."
a13
a
airBaltic būs pirmā lidsabiedrība pasaulē, kura 2016. gada otrajā pusē saņems un uzsāks pārvadājumus ar Bombardier CS300 lidmašīnām =============================================== varbūt tomēr bija vērts pagaidīt, lai kaut kur Āfrikā pārbauda šos aparātus?
Krievu propogandons - spicijālisc
K
nu mums visu paskaidroja "Bombardier was delivering just over 50 Global 5000/6000s a year up to 2012, but increased production to 80 in 2014, with a similar number this year, in order to fulfill large orders. The current delivery rate represents about 50% of the large cabin market."
  • 2
  • 1
Vārds
V
Fufls, Bombardier nav tikai lidmašīnas, kuras ar nemaz nav sliktas.Tas ir vesals konserns. Tai pašā Norvēģijā vietējos reisos Wideroe(zem Norwegian) lido Bombardier konzerbundžas.Un nekādu problēmu, tāpat kā Kanādā, un citās valstīs kur māk skaitīt naudu.
  • 1
  • 1
par pārbaudišanu pat neiet runa
p
bombardir kompānija gadiem ilgi vispār nespēja līgumus saņemt un bija jau praktiski bankrotejusi kad mēs pēkšņi pasutijām viņiem lidmašīnas. reāli var gadities ka pat ja viņas izgatavo tad bombardir bankrotē un tālāk lai mocās ar šo "produktu"pircējs jo nav no kā prasit atbildibu
  • 3
  • 1
bauris
b
Sanāk ,ka viens lidojošs krupis maksā tikpat cik Liepājas metalurgs?
bauris
b
Sanāk ,ka viens lidojošs krupis maksā tikpat cik Liepājas metalurgs?
bauris
b
Sanāk ,ka viens lidojošs krupis maksā tikpat cik Liepājas metalurgs?
un kur ņems naudu lai samaksātu?
u
cik var spriest pēc mediju ziņām tad tik lai eksistētu airbaltikai vajag valsts iešprici ap 100 miljoniem gadā un te pēkšņi ir lieks pusmiljards
to pamosties
t
kur tad ir tā peļņa? valsts tiko 80 miljonus iemeta airbaltikā + investors 50.un tik tāpec lai bilance butu plusos tātad reāli bija ap 130 miljonu zaudejumi gada laikā.
  • 5
  • 1
pamosties
p
AirBaltic jau strādā ar peļņu.
  • 2
  • 6
Latvijas nodokļu maksātāji saturiet
L
Šis "bizness" būs uz jūsu rēķina
a13
a
galvenajam grāmatvedim arī tur 362 000 gadā alga.
  • 3
  • 0
VOLANDS
V
''Labiem nodomiem ceļš bruģēts uz elli.'' (Teiciens)
Bombardier inženieri
B
Kādas ir tās "krietni kvalitatīvākās lidmašīnas"? Beidzot tak kāds mums paskaidros.
  • 2
  • 1
ass
a
labi, ka nenopirka krievu lidmašīnas, tās arī lobēja visi iespējamie politiķi un pseido eksperti
  • 1
  • 0
Aivars
A
Air baltic ir ļoti dīvains saimniekošanas piemērs - ilgu laiku bija uz bankrota robežas un no valsts budžeta dabūja miljonus, lai šo bankrotu novērstu. Tagad atkal jāiet otrā galējībā - simtiem miljonus paredzējuši tērēt lidmašīnām, kuras turklāt neviens cits pasaulē nepērk, jo par to naudu ir pieejamas krietni kvalitatīvākas lidmašīnas
  • 3
  • 1
:):):)
:
vau, vau, vau... Mēs vienmēr ierindā!
  • 5
  • 1

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas