Satiksmes ministrs Uldis Augulis (ZZS) raidījumam atzina, ka divus gadus ilgušie stratēģiskā investora meklējumi vēl nedaudz ieilgs, jo līdz gada beigām, kā tas bija iecerēts līdz šim, vēl neizdosies pabeigt piesaistes procesu un izvēlēties kādu no diviem investoriem, ar kuriem šobrīd turpinās padziļinātas sarunas.
"Mums ir nepieciešams vēl papildu darbs no juridiskās puses, lai mēs sagatavotu visus dokumentus atbilstoši tām valsts interesēm, kas nepieciešamas. Visdrīzākais šobrīd, ka tās būs janvāra beigas, lai mēs varētu pieņemt lēmumus. Šobrīd nav arī steiga, lai sasteigtu. airBaltic ir ļoti labi rezultāti, tas ir spējīgs nodrošināt visu operacionālo darbību," sacīja ministrs.
Investori neesot no Krievijas vai NVS valstīm. Viens no tiem ir no Eiropas, otrs - ārpus tās. Ministrs vēl neatklāja, cik lielu airBaltic akciju daļu plānots investoram pārdot. Iepriekš tika pieļauta iespēja pārdot visas šobrīd valstij piederošās akcijas. Valdībai investora izvēlē joprojām galvenie kritēriji ir tas, lai airBaltic turpinātu attīstību, lidosta Rīga tiktu saglabāta kā bāzes lidosta, kā arī turpinātos reisu un flotes attīstība.
Šobrīd Latvijas valstij pieder 80% airBaltic akciju, bet finanšu investoram Aircraft Leasing 1, kuru šogad pārņēma Dānijas uzņēmējs Larss Tūsens, - 20% akciju.