Uzņēmums aģentūru LETA informēja, ka "līdz ar nesamērīgo ekonomisko spiedienu no valsts un tiesībsargājošo institūciju puses pret mediju grupas uzņēmumiem," tai skaitā, trešo lielāko komerctelevīzijas kanālu Latvijā - PBK, mediju grupas vadība, no 20.marta, ir spiesta pārtraukt vietējā satura ražošanu, ieskaitot ikdienas ziņu raidījumu Latvijas Laiks.
Tāpat ēterā vairs nebūs pieejami arī citi Latvijā veidotie autorraidījumi, kā Aiz kadra un Piecas kapeikas, kā arī Igaunijas Ziņas.
Uzņēmums norāda, ka Latvijas laiks pilnībā tika veidots par pašas mediju grupas nopelnītajiem līdzekļiem un ikdienā nodrošināja Latvijas sabiedrībai būtisku notikumu atspoguļojumu krievu valodu saprotošajai televīzijas auditorijai. Latvijas ziņu raidījumu vidējā auditorija 2019.gadā bija 96 000 skatītāji.
Tāpat uzņēmums norāda, ka tas ir liels darba devējs un nodokļu maksātājs Latvijā. Par 2019.gadu Latvijas valsts kasē ir samaksājis nodokļos vairāk nekā 3,8 miljonus eiro.
BMA grupas mārketinga vadītāja Sindija Frīdenberga norāda, ka visas izmaiņas attiecas tikai uz pašu finansēto produktu ražošanu. Pirmais Baltijas kanāls, turpina savu darbību un piedāvāt saviem skatītājiem ļoti daudzveidīgu programmu.
"Mums ir sāpīgi, ka ārēji radītie apstākļi neļauj mums nodrošināt žurnālistu darbu. Ziņu izlaidums Latvijas Laiks PBK ēterā bija kopš 2004.gada, un ziņu dienestu veido vairāk nekā 30 cilvēku profesionāla komanda, kura spēja radīt interesi skatītājos par notikumiem valstī, kurā dzīvo viņi un viņu bērni. Ziņu izlaidumi bija svarīgi skatītāju ikdienai, lai sekotu līdzi notikumiem valstī un būtu informētiem par pieņemtajiem politiskajiem un ekonomiskajiem lēmumiem valstī," norāda Frīdenberga.
Latvju puika