“Jau vairāk nekā 15 gadus apkalpojot Latvijas uzņēmumus, varam droši teikt, ka visam centrā ir nevis produkti vai pakalpojumi, bet cilvēki. Cilvēkiem ir svarīga vide: darbā, mājās, ārpus mājas, priecīgos un grūtos mirkļos. Hestio rūpējas to, lai cilvēki justos labi vidē, kurā pavada savu darba dienu. Savukārt, Bērnu slimnīcas fonds rūpējas ne tikai par bērnu fizisko veselību, bet lai grūtā brīdī viņiem blakus ir tuvākie cilvēki un visatbalstošākā vide, Vecāku māja tam ir lielisks piemērs. Ņemot vērā, ka esam paši sākuši grauzdēt kafiju un tuvojas svētku laiks, vēlējāmies saviem klientiem dot ko vairāk nekā tikai garšīgu dāvanu uz svētkiem. Mūsu jaunie, sirsnīgie dzērieni ir iespēja pateikt paldies tiem cilvēkiem, kas ir jums apkārt - kolēģiem, darbiniekiem, klientiem, sadarbības partneriem, un vienlaikus izdarīt labu darbu - atbalstīt Bērnu slimnīcas fondu,” akcijas ideju skaidro Gustavs Dreimanis, “Hestio” Mārketinga departamenta vadītājs.
“Esam pateicīgi, ka aizvien vairāk uzņēmumi Latvijā izvēlas kopā ar saviem produktiem sniegt klientiem arī iespēju paveikt labu darbu un atbalstīt bērnu veselību. Tieši šobrīd ir sākusies labdarības akcija Eņģeļi pār Latviju, un 264 bērni cer, ka mēs, pieaugušie, palīdzēsim viņiem veseļoties. Tamdēļ es no sirds ceru, ka cilvēki atsauksies un iepriecinās citus un paveiks arī ļoti vērtīgu darbu!” pauž Liene Dambiņa, Bērnu slimnīcas fonda vadītāja.
Īpaši svētkiem Hestio AS savā grauzdētavā Auron Coffee Roastery radījuši 3 jaunus Limited Edition Freschezza produktus:
- Freschezza kafijas pupiņas, Sirsnīgs grauzdējums, 250g
- Freschezza maltā kafija, Sirsnīgs grauzdējums, 250g
- Freschezza sirsnīgs karstās šokolādes dzēriens, 250g
Visiem trim produktiem radītas arī īpašas svētku etiķetes, kurās izmantoti dizaineres Kristianas Kazarjanas mākslas darbi.
Freschezza Coffee ir AS Hestio privātā zīmola kafija, kas tiek grauzdēta un ražota tepat Latvijā.
“Freschezza (itāļu valodā ‘svaigums’) citu kafiju vidū izceļas ar svaigo grauzdējumu. Jo ātrāk pēc kafijas grauzdēšanas var nobaudīt kafiju, jo izteiksmīgākas garšas notis iespējams sajust. Katru Freschezza partiju grauzdējam, ņemot vērā klientu pieprasījumu un preču aprites ātrumu. Tas ļauj nodrošināt, ka Freschezza kafija pie jums nonāk ļoti svaiga - ar pilnīgāku aromātu un izteiksmīgāku garšu. Trīs mēneši ir kafijas svaiguma termiņš, kurā cenšamies iekļauties,” klientiem vēsta ražotājs.