LCB norādīja, ka arī solītie 28,9 miljoni latu būtu tikai kārtējais plāksteris, "ar kuru nav iespējams izārstēt pašu slimību – valsts ceļu tīkla sabrukšanu". Biedrība uzsvēra, ka valsts budžeta finansējums nozarei nav ne likumā noteiktie 80% no autoceļu lietotāju samaksātā akcīzes nodokļa degvielai un transportlīdzekļu nodevas, pat ne 60%, ko ceļu būvei un remontiem aicināja piešķirt LCB, bet gan nepilni 20% no autobraucēju valstij samaksātās naudas.
LCB nav saprotams kādēļ laikā, kad darba grupa, izstrādājot jaunu likumu veselības aprūpes finansēšanai un iezīmējot budžetā noteiktu procentu no iedzīvotāju ienākuma nodokļa veselības aprūpes finansēšanai, Finanšu ministrija pretojas šādas kārtības atjaunošanai ceļu būves un remonta nozarē.
LCB aicina valdību izdarīt grozījumus Autoceļu likumā, svītrojot gan neizpildāmos 80%, gan piebildi "ja budžeta likumā nav noteikts citādi", kas FM, katru gadu izstrādājot Budžeta likumu, ļauj šos 80% nepiešķirt. Tā vietā biedrība aicina ierakstīt likumā to pašu finansējuma palielināšanas grafiku, kas katrai ministrijai tiek ierakstīts arī uz 2015. un 2016. gadiem, un aicina šos grozījumus Autoceļu likumā iekļaut 2014. gada valsts budžeta projektu pavadošo likumprojektu paketē.
"Pretējā gadījumā, ņemot vērā rūgto iepriekšējo gadu pieredzi, ir jāprognozē, ka visdrīzāk tas budžeta apjoms, kuru tiek solīts piešķirt 2015. un 2016. gadā, tā arī paliks solījumu līmenī, bet realitātē arī nākamajos gados nauda vēlāk tiks samazināta," teikts biedrības paziņojumā.
Biedrība LCB uzskata, ka pašreizējā, jau 10 gadus praktizētā valdības politika ceļus ir novedusi pie vairāk nekā 500 milj. latu ikgadējiem zaudējumiem valsts ekonomikai un ir rezultējusies tikai "bedrīšu lāpīšanas" naudas trīskāršā palielinājumā.