Eksprespasta rezultātus visas pasaules kurjerpasta uzņēmumos vērtēja starptautiskā auditorkompānija PriceWaterhouseCoopers. Latvijas Pasta Eksprespasta svinīga apbalvošana plānota EMS Ģenerālās asamblejas ietvaros 2019. gada 29. martā.
Pētījums 2018. gadā veikts Pasaules Pasta savienības EMS kooperatīva uzņēmumos visā pasaulē, kopumā 198 valstīs, katru ceturksni fiksējot, analizējot un izvērtējot tādus eksprespasta sūtījumu kvalitātes parametrus kā savlaicīga sūtījumu piegāde, datu apmaiņa, klientu servisa sasniedzamība un atbilžu ātrums, eksporta sūtījumu apjoma pieaugums, sūtījumu ceļa pilna izsekojamība un citus kritērijus.
Saskaņā ar PriceWaterhouseCoopers pētījuma rezultātiem, savlaicīgas piegādes tiek nodrošinātas 99% Latvijas Pasta Eksprespasta sūtījumu, precīza datu apmaiņa – 98% sūtījumu, klientu servisa reakcijas kvalitāte ir novērtēta ar 95%, eksporta sūtījumu pieaugums – 11%, klientiem atbildes pa tālruni 85% gadījumu sniegtas 20 sekunžu laikā, bet sūtījumu izsekojamība tiek nodrošināta visiem sūtījumiem.
"Mēs strādājam, lai apmierināti būtu mūsu klienti, tāpēc darām visu, lai nodrošinātu saviem klientiem ātrumu, ērtumu un servisu. Kaut gan konkurējam ar visā pasaulē labi zināmiem zīmoliem, daudzās jomās esam bijuši pirmie gan ideju, gan kvalitātes, gan izpildījuma ziņā, un mūsu klienti to novērtē. Tam apliecinājums ir fakts, ka mūsu klientu vidū ir visi lielākie un zināmākie interneta veikali Baltijā, kā arī veikali, kas nav tradicionāli interneta veikali, bet kuru piedāvājumā ietilpst arī iepirkšanās e-vidē. Pie sasniegtā neapstāsimies un darīsim visu, lai kļūtu vēl ātrāki, vēl ērtāki un vēl pieejamāki," uzsver Latvijas Pasta Eksprespasta departamenta direktors Ansis Karahons.
Tas tā ir.
Krišjānis Silavnieks
VVZ