Ja 2017.gadā "Ldz Cargo" nopelnīja 12,6 miljonus eiro, tad pērn tā saruka līdz 1,96 miljoniem eiro.
Turpretī pārvadātāja apgrozījums auga par 17% - no 235,3 miljoniem eiro 2017.gadā līdz 275,3 miljoniem eiro pagājušajā gadā.
"Ldz Cargo" vadības ziņojumā teikts, ka apgrozījuma pieaugums 2018.gadā saistīts ar pārvadāto kravu apjoma pieaugumu par 12,5%. Pērn kompānija visvairāk pārvadājusi akmeņogles un naftu.
Lielākais pārvadāto kravu apjoms bijis no Krievijas - kopumā 66,5% no visiem pārvadājumiem, kam seko Baltkrievija ar 27,1%, Lietuva ar 4% un Ukraina ar 0,9%.
2018.gadā "Ldz Cargo" noslēdza līgumus par konteineru kravu pārvadājumiem konteinervilcienos "Baltika-Tranzīts", "Baltika-Tranzīts IV" un "Eirāzija" maršrutā Baltijas valstis-Kazahstāna-Centrālās Āzijas valstis. "Riga-Express" un "Rīga-Maskava" veic pārvadājumus no Rīgas ostas stacijām Maskavu, savukārt vilciens "Zubr" nodrošina pārvadājumus maršrutā Igaunija-Latvija-Baltkrievija-Ukraina.
Savukārt pārvadāto starptautisko pasažieru apjoms pērn samazinājies par 0,5% - kopumā tika pārvadāti 159 676 pasažieri.
Jau ziņots, ka AS "Latvijas dzelzceļš" (LDz) apgrozījums pērn bija 209,431 miljons eiro, kas ir par 16,2% vairāk nekā 2017.gadā, bet peļņa bija - 4,178 miljoni eiro, kas ir 5,5 reizes mazāk nekā gadu iepriekš, liecina uzņēmuma neauditētais gada pārskats.
Vadības ziņojumā norādīts, ka pērn LDz publiskās lietošanas infrastruktūrā pārvadāti 49,26 miljoni tonnu kravu, veicot 9,989 miljonus vilcienkilometru, un 18,242 miljoni pasažieru, veicot 6,116 miljonus vilcienkilometru. Salīdzinot ar 2017.gadu kravu pārvadājumu apjoms tonnās palielinājies par 12,5%, bet pārvadāto pasažieru skaits - par 4,3%.
LDz skaidro, ka peļņa samazinājusies par 19,007 miljoniem eiro, salīdzinot ar 2017.gadu, bet jāņem vērā, ka 2017.gadā peļņu veidoja arī atliktā nodokļa saistību atzīšanas pārtraukšana, kas peļņu palielināja par 22,4 miljoniem eiro.
Ha !
Ejat uz pimpja