Tikšanās laikā tika pārrunāta gan sadarbība ar muitu, gan Kārsavas un Zilupes robežšķērsošanas punktu kapacitāte un krauto vagonu apstrādes ātrums. Pēdējā laikā ir pieaudzis krauto vagonu nosūtīšanas apjoms abos virzienos, tādēļ efektīvai to apstrādei ir liela nozīme konkurētspējīgu pārvadājumu nodrošināšanā. Atpakaļkravu pieaugumu un tā nozīmi pārvadājumu attīstībā atzinīgi uzsvēra arī Oktobra dzelzceļa vadītāja pirmais vietnieks Sergejs Dorofejevskis.
Līdzās operatīvās sadarbības jautājumiem abu dzelzceļu vadītāji apsprieda tranzītkoridora attīstības iespējas Kaļiņingradas virzienā. LDz jau ir pieredze kravu tranzīta organizēšanā no Tālajiem Austrumiem caur Latviju uz Kaļiņingradu, un ir iespējas attīstīt šo virzienu aktīvākas regulāras satiksmes nodrošināšanai. Tāpat tika apspriesta arī iespējamā pasažieru satiksmes organizēšana no Kaļiņingradas uz Sanktpēterburgu, kas ļautu attīstīt starptautiskos pasažieru pārvadājumus.
"Oktobra dzelzceļš ir viens no nozīmīgākajiem LDz partneriem. Šodienas tikšanās ļāva gan atrisināt praktiskus sadarbības jautājumus, gan arī ir pierādījums tam, ka sadarbība ar Krievijas dzelzceļu ir sekmīga un attīstās," norāda LDz prezidents E.Bērziņš.
Liela uzmanība tikšanās laikā tika pievērsta digitālo tehnoloģiju ieviešanai dzelzceļā, kā arī īpaši uzsvērts, ka Latvijas, Krievijas un Baltkrievijas sadarbība, ieviešot elektroniskās pavadzīmes robežšķērsošanā, ir paraugs nozarei.
Plānots, ka nākamā tikšanās norisināsies Latvijā, tostarp E.Bērziņš aicināja kolēģus apmeklēt Rēzekni un Daugavpili, caur kurām Latvijā tiek ievesta lielākā daļa kravu.
Neslāvs