"Šogad universālveikala fokusā ir daudzkanālu iepirkšanās vides attīstība, un šie jaunie risinājumi palīdzēs nodrošināt vienlīdz augstu klientu iepirkšanās pieredzi visos mūsu kanālos kā klātienē, tā e-vidē. Gan jaunā aplikācija un lojalitātes programma, gan e-veikals veidoti, ņemot vērā mūsu klientu vēlmes un pielāgojoties viņu vajadzībām. Mums vienmēr ir svarīgi nodrošināt klientus ar tādām izvēlēm, kas atvieglotu viņu dzīvi, padarītu to ērtāku un iedvesmojošāku," norāda universālveikala Stockmann direktore Dace Goldmane.
Stockmann pastāvīgo klientu programma ar vairāk nekā 200 tūkstošiem reģistrētu dalībnieku ir populārākā tirdzniecības centru programma Latvijā. Turpmāk tās nosaukums būs MyStockmann lojalitātes programma, un tā pēc vienādiem nosacījumiem darbosies Latvijā, Igaunijā un Somijā. Programmas dalībnieki varēs krāt punktus, izmantot līmeņu priekšrocības, atlaides un citus īpašos piedāvājumus, iepērkoties visu trīs valstu universālveikalos neatkarīgi no dzīvesvietas, kā arī e-veikalā.
Līdz ar jauno lojalitātes programmu darbu uzsāks arī MyStockmann aplikācija, tādejādi klientiem vairs nebūs nepieciešama līdzšinējā plastikāta lojalitātes karte un visas priekšrocības būs pieejamas vienuviet. Tāpat arī no aplikācijas varēs ērti nokļūt Stockmann e-veikalā.
Līdztekus pārmaiņām lojalitātes programmā, jaunu veidolu un uzlabotu funkcionalitāti iegūs arī Stockmann mājas un modes preču e-veikals. Jaunā interneta veikala platforma nodrošinās ērtāku iepirkšanos un plašāku sortimentu, jaunas norēķinu un preču saņemšanas iespējas, kā arī vēl iedvesmojošāku saturu.
Uzlabojot klientu iepirkšanās pieredzi, pārmaiņas gaidāmas arī klātienes norēķinos, – gada beigās Rīgas universālveikala Delikatess nodaļā paredzēts ieviest pašapkalpošanās kases.