"Aktivizējoties klientu plūsmai dienas laikā, diemžēl saskārāmies ar neprognozētām tehniskām problēmām klientu apkalpošanas sistēmās, kas negatīvi ietekmēja mūsu pakalpojumu pieejamību. Esam jau piesaistījuši spēcīgākos tehniskos kolēģus visas Baltijas mērogā, kuri novērsa sistēmas kļūmes un šobrīd izstrādā uzlabojumus, lai situācija vairs nevarētu atkārtoties nākotnē," skaidroja Krops.
Banka šobrīd ir atgriezusies pie ierastā darba režīma.
Finanšu un kapitāla tirgus komisija (FKTK) pārstāve Ieva Upleja informē, ka "šī tehniskā ķibele bankas sistēmās nav nekādā veidā saistīta ar klientu līdzekļu drošību". Upleja norāda, ka banka strādā normālā ikdienas režīmā.
"Cēlonis nav ārējs uzbrukums. Risinājums jau rasts. Mēs kā uzraugs esam saziņā ar banku un sekojam situācijai, arī CERT ir sadarbības režīmā. Banka klientus operatīvi informē visos saziņas kanālos," uzsver Upleja.
Krekls