Kompensācijas tiks piešķirtas ne vien tiem klientiem, kuri šajā laika periodā atradās ārzemēs, bet visiem Tele2 klientiem.
Ikvienam pēcapmaksas klientam, kurš 3. un 4. augustā atradās ārpus Latvijas un nevarēja izmantot mobilos pakalpojumus, netiks ieturēta abonēšanas maksa par augustu, savukārt priekšapmaksas klientiem kartes bilance tiks papildināta par 10 eiro.
Gan pēcapmaksas, gan priekšapmaksas klientiem tiks atlīdzināti visi izdevumi, kas saistīti ar viesabonēšanas izmaksām periodā no 1. līdz 5. augustam.
Papildus jau minētajai kompensācijai, pēcapmaksas klientiem, kuri atradās ārzemēs, tiks piešķirti 100 GB, kurus varēs izmantot līdz šī gada 30. septembrim.
Visiem pārējiem pēcapmaksas klientiem Tele2 dāvina 20 GB mobilo datu, kas būs derīgi līdz augusta beigām.
"Arī tie klienti, kuri pagājušajā nedēļas nogalē palika Latvijā, tika netieši ietekmēti, jo nevarēja sazvanīt tuviniekus vai kolēģus. Līdz ar to, vēlamies kompensēt radušās neērtības visiem pēcapmaksas klientiem, kuri lieto mūsu pakalpojumus. Mēs patiesi atvainojamies par traucējumiem viesabonēšanā un centīsimies nodrošināt, ka nākotnē šādi bojājumi neatkārtosies," komentē Tele2 valdes priekšsēdētājs Valdis Vancovičs.
Šīs nedēļas laikā Tele2 īsziņās izsūtīs informāciju par kompensāciju saņemšanu. Tāpat Tele2 aicina klientus, kuri nesaņem īsziņu, taču laika periodā no 3. līdz 5. augustam atradās ārzemēs, sazināties ar Tele2 klientu atbalsta dienestu – zvaniem, atrodoties Latvijā, tālr.1600, savukārt zvaniem no ārzemēm tālr. +37129560600.
Traucējumi viesabonēšanā radās 3. augustā, Tele2 AB grupas Zviedrijas partnerim veicot sistēmu tehnisko uzlabošanu. Tas uz laiku ierobežoja iespēju Tele2 klientiem veikt zvanus un sūtīt īsziņas no un uz ārzemēm. Bojājums bija ļoti sarežģīts, un viesabonēšanas darbību pilnībā izdevās atjaunot 4. augustā plkst.19.