Izmaksātās atlīdzības summas pieaugums skaidrojams gan ar telefonu remonta izmaksas pieaugumu, kas ik gadu pakāpeniski aug, gan pieteikumu skaitu pieaugumu. Piemēram, šī gada pirmajā pusgadā pieteikumu skaits par telefonu bojājumiem palielinājies par 20%.
"Vidējā atlīdzību summa, kas izmaksāta klientiem par dažādiem telefonu bojājumu vai zādzību, ir 225 eiro. Ņemot vērā, ka pārdoto ierīču vidējā vērtība pēdējā gada laikā augusi par 15%, kas norāda, ka klienti izvēlas dārgākas ierīces, tad ir arī saprotama viņu vēlme tās apdrošināt. Šobrīd jau katrs ceturtais telefons, ko pārdodam, tiek apdrošināts," saka Tele2 komercdirektors Raivo Rosts.
Tele2 ir pirmie Latvijā, kas viedierīču apdrošināšanā ieviesa 0 eiro pašrisku. Šāda pieeja ir vēl tikai sastopama Kasko polisēm auto apdrošināšanā, norāda mobilais operators. Tas nozīmē, ka telefona, planšetes vai viedpulksteņa remonta vai zādzības gadījumā klientam nav jāveic līdzmaksājums. Turklāt šī apdrošināšana ir spēkā jebkurā pasaules valstī.