Laika ziņas
Šodien
Migla
Sestdiena, 27. aprīlis
Tāle, Raimonda, Raina, Klementīne

Aptauja: Tarifu paaugstināšana katram trešajam liktu mainīt operatoru

Tarifu paaugstināšana liktu mainīt sakaru operatoru katram trešajam jeb 34% no aptaujātajiem Latvijas iedzīvotājiem, liecina interneta pētījumu un tehnoloģiju uzņēmuma Gemius veiktais pētījums.

Savukārt, apmēram katrs piektais Latvijas iedzīvotājs atzīst, ka pēdējo divu gadu laikā manījis savu sakaru operatoru vismaz vienreiz, kā galvenos iemeslus minot augstās cenas un sliktu sakaru kvalitāti.

Lielākā daļa respondentu atzīst, ka tarifu paaugstināšanas rezultātā būtu gatavi mainīt sakaru operatoru, attiecīgi 34% atbildējuši, ka noteikti mainītu, bet 37% norādījuši, ka varbūt mainītu. Savukāt 14% respondentu minējuši, ka cenas visiem operatoriem ir līdzīgas, tāpēc nemaz neizskata pāriešanu pie cita sakaru sniedzēja. Savukārt ar sakaru operatora nodrošināto kvalitāti apmierināti ir 12% aptaujas dalībnieku un atzīst, ka par kvalitatīviem sakariem būtu gatavi maksāt arī vairāk.

Interesanti, ka tie dalībnieki, kuri norādījuši, ka, paaugstinoties tarifiem, noteikti mainītu sakaru operatoru, ir gados jauni cilvēki vecumā no 25 līdz 34 gadiem (32%). Starp tiem, kuri atzīst, ka visu operatoru piedāvātās cenas ir līdzīgas, un pakalpojuma sniedzēju nemainītu, katrs trešais ir vecumā no 55 līdz 74 gadiem.

Runājot par sakaru operatora izvēli pēdējo divu gadu laikā, gandrīz piektā daļa jeb 19% aptaujas dalībnieku atklāja, ka ir mainījuši sakaru kompāniju. Visuzticīgākie klienti ir LMT - 88% norādījuši, ka nekādas izmaiņas nav veikuši, savukārt esošo Bite klientu vidū šādi atbildējuši 80%, bet Tele2 - 78% aptaujāto.

Teju puse par būtisku kritēriju sakaru operatora maiņai minējuši cenu, kā otru populārāko iemeslu atzīmējot sakaru kvalitāti un pārklājumu. Savukārt 14% aptaujāto atzinuši, ka nav atraduši sev piemērotu tarifu plānu, kā rezultātā mainījuši operatoru. Jāatzīmē arī respondenti, kuri pārgājuši pie cita operatora, mainoties darba vietas apstākļiem (12%). Vēl retāk tiek minēti tādi iemesli kā neapmierinošs klientu serviss (5%) vai par sakariem maksā kāds cits (4%).

Pētījumā piedalījušies 509 Latvijas iedzīvotāji vecumā no 18 līdz 74 gadiem un tas veikts, izmantojot interneta aptauju - gemiusAdHoc ar izlecošo interneta anketu palīdzību, kas tika rādītas pēc nejaušības principa izvēlētiem interneta lietotājiem. Aptauja notika šī gada aprīlī.

Top komentāri

Raimonds
R
Telekomunikāciju kartelim neinteresē aptaujas. Tāpēc visi trīs vienoti paaugstināja tarifus par 20-30%, piespiežot sabiedrību gan maksāt vairāk, gan nemainīt pakalpojumu sniedzēju
Spanjol
S
Nav jau kur iet, visur ceļ afēristi. Un tās glupības ko runā, jau apnikušas. Man vajag tikai zvanīt.Man nevajag netu telefonā,fufls kārtīgs.
err
e
Cenas bija nosistas kapitāli lejā un bija tikai loģiski, ka tās tiks celtas augšā. It sevišķi, kad beidzās iekāšana no interneta lietošanas un sarunu minūtēm ES valstīs. Šo starptautiskās peļņas iztrūkumu arī kompensē ar cenu celšanu. Viss loģiski! Ko vispār var vaidēt, tās ccenas tik un tā ir ļoti zemas!
Skatīt visus komentārus

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli

Nevar nebalstīt

AirBaltic joprojām nepieciešama valsts "aizmugure".

Statistika nav tikai vienkārši cipari

Par Centrālās statistikas pārvaldes (CSP) vietu valstī un vēlmi padarīt CSP par galveno datu centru, kas politikas plānotājiem palīdz pieņemt kvalitatīvus lēmumus, Guntars Gūte sarunājas ar ...

Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas