Saskaņā ar Lux Express pētījuma datiem katrs trešais respondents uzskata, ka Rīgas autoosta ir novecojusi, 17% norāda, ka tās apkārtnē pastāv augsts risks tikt apzagtiem, savukārt 15% aptaujāto atzīst, ka pastiprināta uzmanība būtu jāpievērš klientu apkalpošanas servisa uzlabojumiem. Aptuveni trešā daļa nespēja novērtēt situāciju Rīgas autoostā.
"Daudzi mūsu klienti, īpaši ārvalstu tūristi, iekāpšanai izvēlas pieturas, kas ir ārpus Rīgas autoostas, skaidrojot to ar iespējamiem drošības apdraudējumiem. Ja mēs vēlamies radīt tūrismam draudzīgas valsts tēlu, tad nepietiks tikai ar interesantām reklāmām, daudz vairāk jādomā par infrastruktūras uzlabojumiem, pakalpojumu kvalitāti un drošību," skaidro Lux Express Ziemeļu reģiona pārdošanas vadītāja Vlada Kulmane, attiecinot problēmu uz visu tūrisma industriju.
Vērtējot iespējamos uzlabojumus, 40% aptaujāto atzina nepieciešamību atjaunot infrastruktūru, 20% norādīja, ka būtu jāinvestē klientu apkalpošanas servisa uzlabošanai.