9.augustā IUB iesniegumu izskatīšanas komisija izvērtēja SIA MOOZ! iesniegumu par KNMC iepirkumu procedūru XXV Vispārējo latviešu Dziesmu un XV Deju svētku vizuālās identitātes un ārējās komunikācijas koncepciju izstrādes un to īstenošanas pakalpojums.
Maijā izsludinātais iepirkuma konkurss noslēdzās 28.jūnijā, un tajā tika saņemti trīs pieteikumi. Iepirkuma priekšmetā bija iekļauta radošā stratēģija saskaņā ar vizuālās identitātes koncepciju, dizaina izstrāde, audiovizuālie risinājumi, svētku kataloga risinājums, mediju risinājumi, sabiedrisko attiecību atbalsts, sadarbības partneru un atbalstītāju piesaistes stratēģijas izstrāde, digitālie risinājumi, maketēšana, iespieddarbu nodrošināšana.
Piesaistot nozares ekspertus, iepirkumu komisija izvērtēja saņemtos pieteikumus, taču gala lēmums par iepirkuma procedūras rezultātiem vēl netika pieņemts.
SIA MOOZ! sūdzību IUB iesniedza 11.jūlijā. Uzņēmums iesniedza sūdzību par nepareizi izvēlētu izņēmuma procedūru, uzskatot, ka iepirkuma priekšmeta lielāko daļu neveido autoru sniegti pakalpojumi.
Kā 9.augusta sēdes laikā atzina sūdzības iesniedzējs, arī 2008.gadā par Dziesmu svētku komunikācijas stratēģijas izstrādi, kuru radīja Ēriks Stendzenieks, tika slēgti autoratlīdzības līgumi ar viņu un SIA MOOZ! darbiniekiem. Taču konkurss iepriekšējo svētku komunikācijas koncepcijas izveidei 2007.gadā netika rīkots.
KNMC kā Vispārējo latviešu Dziesmu un deju svētku rīkotājs turpina darbu pie izvirzītajiem ārējās komunikācijas uzdevumiem, lai veicinātu Dziesmu un deju svētku tradīciju, kas ir unikāla Latvijas kultūras vērtība un latviešu nacionālās identitātes stūrakmens, kā arī starptautiski atzīts Cilvēces mutvārdu un nemateriālā mantojuma meistardarbs.