Klīnikas vadītājs Aleksejs Višņakovs pastāstījis, ka 278 no visiem pacientiem klīnikā bija ieradušies paši un tikai 45 cilvēkiem bija nepieciešama tālāka ārstēšanās stacionārā.
"Šī ir tā lielā pacientu daļa, kurai mēs veltam savu uzmanību un resursus, lai arī viņu situācijā pietiktu ar zvanu uz ģimenes ārstu konsultatīvo tālruni 66016001, vai dežūrārsta apmeklējumu vietējā poliklīnikā. Praktiski katrās garajās brīvdienās klīnikā vēršas cilvēki, kuriem ir beigušās receptes. Ir vesela virkne sūdzības, ar kurām universitātes slimnīcai primāri nebūtu jānodarbojas," atzinis mediķis.
Tuvojas nākamās garās gada nogales brīvdienas, tāpēc Višņakovs aicina iedzīvotājus pārbaudīt gan savu recepšu medikamentu krājumus, gan atrast sev tuvākos dežūrārstus Nacionālā veselības dienesta mājas lapā.
Tāpat ārsts aicina atcerēties, ka situācijās, kad pacientam nav dzīvības apdraudējuma, pakalpojumiem var tikt piemērota pilna maksa. Ja tomēr pacients vēlas saņemt ārsta konsultāciju Neatliekamās palīdzības klīnikā, ir jārēķinās, ka var nākties gaidīt pat vairākas stundas, jo prioritāri palīdzība tiek sniegta pacientiem kritiskā stāvoklī.