"Ja savulaik kompānija nolēma, ka zīmols ir jāpārdod, lai atrisinātu finanšu jautājumus, tad kompānijai pašai šis zīmols būs jāatpērk. Ja palūkojamies pārdošanas nosacījumos, tad pašreizējais zīmola īpašnieks to nedrīkst pārdot nevienai trešajai (personai) kompānijai," teica Augulis un piebilda, ka "airBaltic" pašai līdz 2015.gada beigām ir iespējas to atpirkt no BAS.
Viņaprāt, pašlaik ir svarīgāki jautājumi par preču zīmju atpirkšanu. "Es domāju, ka sākumā jāatrisina nozīmīgākās lietas, nodrošinot "airBaltic" attīstību nākotnē," piebilda satiksmes ministrs.
Pērn augustā tapa zināms, ka 2009.gada decembrī "airBaltic" preču zīmes par 9,136 miljoniem latu pārdotas "airBaltic" akcionāram "Baltijas aviācijas sistēmas", kura vienīgais īpašnieks tobrīd bija aviokompānijas prezidents Bertolts Fliks. Vēlāk Fliks ieķīlāja kompānijas preču zīmes - "airBaltic", "airBaltic.com", "airBalticTravel.com", "Baltic Taxi", "BalticHotels", "BalticMiles".
Kompānija "airBaltic" veic tiešos lidojumus no trim Baltijas valstu galvaspilsētām – Rīgas, Viļņas un Tallinas, kā arī nodrošina aviosatiksmi vairākos iekšzemes maršrutos Somijā.
Pilnu intervijas tekstu vēlāk lasiet http://bbs.