Laika ziņas
Šodien
Skaidrs
Rīgā +12 °C
Skaidrs
Svētdiena, 22. septembris
Maigurs, Mārica, Māris

Baltijā sāk koriģēt Volkswagen un Audi dīzeļdzinēju izmešus

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
Absurds
A
Tātad, viss risinājums ir plūsmas novirzīšana garām mērīšanas sensoram? Un apskates laikā vairs trubā puļķi nebāzīs, bet tikai skatīsies datorā tur esošos rādītājus? Varēja jau vēl elegantāk- uzlikt sensoru uz jumta un tad mērīt, štrunts ka nav ar mērāmo plūsmu savienots, toties vienmēr rāda vajadzīgo nulli! Jautra pasaule- bija taču skaidrs, ka problēmu nebija iespējams atrisināt bez jauna motora izstrādes! Jo, ja samazinātu sadegšanas temperatūru, palielinātos degvielas patēriņš, ja saliktu papildus attīrošos filtrus, tad palielinātos gan degvielas patēriņš gan motora jauda. Fiziku neapmānīsi ar banānu spraušanu ausīs! Tas, kas iziet no motora, tas arī nonāk dabā! Un tas, ka tagad savādāk mērīs, tas ir tāpat kā vecajos dīzeļos pirms tehapskates skalošanai dārza šļūteni bāzt izpūtējā! Rādītāji uz dienu ir OK, bet viss tik un tā tālāk tiek izpūsts gaisā. Tiešām kas tāds iziet cauri?
zz
z
Ha ha, ja jau visu var atrisināt ar "programmatūru" un nemainot jaudu/patēriņu, tad kāpēc vispār bija jāšmaucas? Manuprāt uzmanību jau veltīs "lai nekaitētu klientam", bet rezultāts šā kā tā būs jaudas zudums... Citus variantus neredzu ;(
Vārds
V
Ir taču skaidri rakstīts - "mērķis ir to panākt, neietekmējot dzinēja jaudu, degvielas patēriņu VAI veiktspēju" VAI nevis UN!!
  • 0
  • 0
Juhans
J
Jocīgi ir tie cilvēki, kas pēr šos lūžņus, Līdzjūtība viņiem.

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas