Šoruden atbilstoši Rīgas domes Satiksmes departamenta plānam ielu segums tiks atjaunots Pārdaugavas ielās: Jūrmalas gatves posmā, Kārļa Ulmaņa gatvē no Bieķengrāvja estekādes līdz satiksmes pārvadam pār dzelzceļu, nobrauktuvei no Kārļa Ulmaņa gatves līdz Mūkusalas ielai virzienā uz centru, Rostokas ielā un Jāņa Endzelīna ielā no Rostokas ielas līdz Priedaines ielai, Bauskas ielā no Bukaišu ielas līdz Kārļa Ulmaņa gatvei, Kuldīgas ielā no Kliņģeru ielas līdz Vīlipa ielai, Skolas ielā no Baldones ielas līdz Jūrmalas gatvei, Lilijas ielā no Dagmāras ielas līdz Buļļu ielai, Volguntes ielā, Paula Lejiņa ielā brauktuves nepāra numuru pusē un Imantas 13.līnijā, kā arī Mazajā Nometņu ielā no Bāriņu ielas līdz Ojāra Vācieša ielai un Liepājas ielā no Mazās Nometņu ielas līdz Mārupes ielai un Stūres ielā. Vienīgie ielu remontdarbi otrpus Daugavai paredzēti Braslas ielas virzienā no Ieriķu ielas līdz Vestienas ielai un Vestienas ielā no Braslas ielas līdz Stopiņu ielai, kas šobrīd ir sliktā stāvoklī.
Šo ielu seguma atjaunošanas laikā brauktuvēm uzklās jaunu asfaltbetona segumu, atjaunos vai uzlabos brauktuves apmales, komunikāciju aku lūkas, uzklās jaunu horizontālo apzīmējumu, saglabājot līdzšinējo ielas ģeogrāfiju.
Šie darbi konkursa rezultātā uzticēti SIA Roadeks, a/s Ceļu pārvalde un SIA CBF Binders, kas šīs tiesības ieguva konkursa ceļā, piedāvājot zemāko cenu - 5,2 miljonus eiro. Rīgas dome ielu seguma atjaunošanai šogad paredzējusi summu, kas ir lielākā pēdējo sešu gadu laikā. Šos darbus, neskaitot dažus izņēmumus, ik gadu uztic vienām un tām pašām firmām. Šogad izmaiņas šajā notikumu ritējumā vēlējās panākt Ceļu būvniecības sabiedrība Igate un SIA Siltums jums, kas iesniedza sūdzību Iepirkumu uzraudzības birojā (IUB). Abas kompānijas iebilda, ka konkursa iepirkuma komisija noraidīja to piedāvājumu, jo neesot pārliecība par firmu spēju noteiktajā termiņā izpildīt iepirkuma līgumā paredzētos darbus.
Dienas Bizness arī raksta, ka šogad ieplānotie valsts ceļu stāvokļa uzlabošanas darbi teju pabeigti un pēdējie darbi uz grants ceļiem noslēgsies oktobrī, liecina Latvijas autoceļu uzturētāja sniegtā informācija. Šogad valsts autoceļu virsma atjaunota 142 kilometru garumā, no tiem 100 kilometru garumā notikusi vienkārtas virsmas apstrāde, lai novērstu tālāku asfalta seguma bojāšanos un nodrošinātu seguma ūdensnecaurlaidību. Savukārt uz grants ceļiem 42 kilometru garumā izveidots bitumenizēts melnais segums jeb uzlikta dubultās virsma, kas nozīmēm ka ceļi mazāk put un ir lētāk uzturami. Vēl uz 173 kilometriem grantu ceļu seguma likvidēti iesēdumi un bedres.