Laika ziņas
Šodien
Apmācies
Rīgā -2 °C
Apmācies
Sestdiena, 23. novembris
Zigfrīda, Zigrīda, Zigrīds

CSDD: Cīņai ar nihilismu uz ceļiem vajag vairāk policistu

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
edmunds zalite
e
eiropaa videeji ir 10x mazaak policistu uz celjiem nekaa Latvijaa, tatad policistu skaita palielinaasana neko nedos, tikai noeedis nodoklju naudinju. policisti ir jaapaarorintee no protokolu plaana uz drosiibu un aatrumu uz celja, precizaak uz parametru drosiba x aatrums - esmu ar mieru sadereet ka avaariju un bojagaajuso skaits samazinaasies vismaz 2x..
edmunds zalite
e
ir jamaina policisttu darba stils no seedesanas kruumos uz ruu[peesanos par satiksmes drosiibu, un tas ir vieniigasi kas paliidzees. latvijaa ir 10x vairaak policistu uz celjiem nekaa videeji eiropaa, bet no tiem paarsvaraa rodas tikai ljaunums.
soferitis
s
es gribetu izteikt savu viedokli Riga-Venspils(spuņciems)ka vini siet brauc no ritiem skrien ka kadi vajpratigi vini nemaz nereikinas ar citiem ir tadi pargalvigi braucejibet atrumu kamera ir uzlikta pie varkalu tilta lai redzetu ka masinas parbrauc par tiltam bet vajadzetu kadreiz biežak padežūret no varkaļa kanala lidz Spunciemam ar netrafaretam mašinam tad tur butu labs ķērienz.......................
777
7
Vairāk policistu uz ceļiem, tipiska PSRS domāšana. Rietumeiropieši saka jo vairāk piolicistu uz ceļiem jo nabadzīgāka ir valsts.
Ments
M
Mentu valstī-vajag daudz mentu.Jo vairāk mentu jo labāk.
21 gadsimta iedzīvotājs
2
Esmu pret štatu palielināšanu, bet par mērķtiecīgu tehnisko līdzekļu palielināšanu sodu piemērošanā: 1) Luksoforu kontrole - to var efektīvi darīt foto/kino kameras. 2) Neatļautu kreiso pagriezienu lietošana - arī kinokameras, kuras ieslēdzas pie noteiktas kustības fiksācijas. 3) T.A. un OCTA kontrole - kinokameras nonstopā filmē plūsmas noslogotās ielās un datorprogramma pārbauda nofilmētos nr. ar datubāzi. Sen jau tādas tehnoloģijas un programmas ir, kāpēc to jādara poličiem, kas var pievērsties grūtāk fiksējamiem pārkāpumiem. 4) agresīvā braukšana - tipiskās vietās, kur tas notiek, jānovieto kinokameras un aiziet.
ciniķis
c
Tā jau domāju, ka CSDD biznesmeņi izmantos ziemas slideno ceļu upurus, lai pamatotu domu, ka "dodiet mums vēl vairāk naudas un vēl vairāk iespēju pelnīt". Tikai vai kāds žurnālists varētu uzdot šiem jautājumu - vai ar fotoradara uzstādīšanu var aizstāt ceļu kaisīšanu ar pretslīdes materiāliem? Varbūt slideno ceļu riskus var novērst paaugstinot sodus par ātrumu pārsniegšanu? bet, manprāt, pats pats iedarbīgākais līdzeklis pret avārijām būtu paaugstināt maksu par braukšanas apmācību un eksāmeniem kādas 10 reizes! Tad, toč ar garantiju, ka upuru ziemā būtu mazāk.
CP
C
viens jau ir runāt, bet otrs no kurienes tie policisti radīsies...? Ceļu policija kā tāda ir palikusi tikai Rīgā, citur valstī kā piemēram Zemgalē tā jau 2009.gadā likvidēta. ceļu policistu funkcijas ir iekļautas patruļdienesta darbā- kad nav izsaukumu, nav tiesu un konvoju viņi papildus pilda ceļu policistu darbu. Tas laiks ir nepietiekams, niecīgs-pāris stundas dienā-un tikai pilsētas ietvaros (uz lielceļiem bardaks). Otrs faktors, cik vispār ir darbinieku lai veiktu šo darbu...??? Nav kas strādā, agrāk no 3 dienestiem izveido vienu (ar viena dienesta štata vietām) un veic visas funkcijas...! Tas nestrādā, un to 2009 gadā gribēja ieviest visā Latvijā- labi ka Rīga turējās pretī un neieviesa- tagad redzam ka tā ir kļūda-kaut gan jau agrāk tika norādīts uz to...!!! Par ceļu policijas atjaunošanu arī runā jau 5.gadus- bet nekas nemainās. Ir jābūt Latvija atsevišķa ceļu policija- neatkarīgs dienests, kas veic tikai ceļu satiksmes uzraudzību !!! lai uzlabotu drošību uz ceļiem ir jābūt Veselai sistēmai- laba (pietiekami nokomplektēta ceļu policija, foto un stacionārie radari, kā arī jaatjauno Ceļu policijas Posteņi uz Lielceļiem). Tas nav normāli ka mūsu valstī uz Lielceļiem (to mums nav daudz) nav neviena stacionārā posteņa. Tādi ir jābūt uz Ventspils, Liepājas, Daugavpils un Salacgrīvas šosejām- vismaz pa vienai uz katra...! Tas paralēli foto radariem ļautu kontrolēt un operatīvi reaģēt uz pārkāpumu novēršanu, kā arī uzlabotu kontroli-noziedzības apkarošanu valstī. Tas viss prasa līdzekļus no valsts, bet kā jau zinām Latvijas valdībai uz to nospļauties...! Ja jau nav naudas lai policistiem būtu pienācīgas algas (ap 800-1000 euro), būtu apgādāti ar visu nepieciešamo- kur tad vēl šī sistēma satiksmes uzlabošanā...!
Venta
V
Kāpēc paliek nesodīti ciniskie braucēji? Tāpēc, ka katram ir moderna navigatorierīce telefonā, kas brīdina par ceļu policijas patruļām. Avārijas situācijas vai ik dienas pievakarē un vakara stundās regulāri raisa tādi ciniski braucēji uz Malienas un Mežciema ielām. Lielā ātrumā krustu šķērsu pa visu ielu, griežoties riņķī. Nu cirkus triki uz dzīvām ielām! Ceļu policija šais ielās nav redzama. Tāpēc arī tāds dragreiss var notikt. Kamēr nebūs upuru.
ivars graudums
i
Ziemaa jaabrauc savaadaak nekaa vasaraa. Nevar vis jonjot ar 90 km h aatrumu pa celjiem. Un tas attiecas zu visaam ziemelju valstiim, ne tikai zu Latviju. Peec maniem piedziivojumiem Skandinaavijaa cilveeki ziemaa maak braukt labaak, nekaa Latvijaa.
gotfrids
g
mums ir pilni ceļi ar tiem , kas '' smidzina '' citiem uz galvas , it sevišķi tie kas brauc ar BMW un džipiem !
Andzejs
A
Neviena valstī Eiropā neesmu redzējis tik daudz ceļu policijas. Lai brauc pastažēties uz Igauniju. Kamēr par pārsniegtiem 50 km varēs tikt cauri ar nelielu kukuli policistam, nekas diemžēl nemainīsies. Sistēma ir jāmaina!!! Risinājumi ļoti vienkārši. Policija nedrīkst apturēt auto par to iepriekšs nepaziņojot pa rāciju dežurdaļai (kur obligāti ierakstās ieraksts), jānosauc numurs un pārkpāpums apstādinātajam auto. Ja tas nav izdarīts sodīt nedrīkst! Ja ir ieraksts un nav soda kvīts, tad......;!
P.S. Lumpacss
P
Vispār nav saprotams kāpēc Lukstiņa k-gs deleģējis Jāni Golubevu runāt par tēmu, kas neietipst godātā valdes locekļa darba pienākumos. Parasti tad arī notiek pārpratumi. Būtu labi ja godātais valdes loceklis "runātu" par lietām kas viņam darbā uzticētas: klientu apkalpošana un pakalpojumu kvalitāte, vides aizsardzība, juridiskais nodrošinājums, reģistrācijas pakalpojumu vadība, E-pakalpojumu un -servisu vadība, maksājumu pieņemšanas pakalpojumu vadība.
VVZ
V
Jau tagad Latvija ir policejiska valsts- pie jums var ierasties vismaz 14 dažādas institūcijas un jūs sodīt!
Lumpacss
L
Pa Latvijas ceļiem esmu nobraucis vairāk kā 700 000 km, esmu bijis arī avārijās, kurās nav bijusi mana vaina. Braucu visu laiku ar lielāku ātrumu kā atļauts CSN. Ātrums nav īstenais avariju iemesls, bet gan ceļu stāvoklis, nepareizi izplānotas satiksmes plūsmas, pretrunīgas zīmes, nepareizi saplānotas joslas un policijas vēlme pieķert (no slēpņa), itkā potenciālos pārkāpējus. Ja paņemam par piemēru Berlīni, kur satiksmes plūsma ir 4 līdz 5 reizes lielāka kā Rīgā, vienu un to pašu attālumu var veikt 3x ātrāk, ar mazāku degvielas patēriņu. Tas Jau liecina par sistēmas kļūdu projektējot kustības plūsmas, luksaforu gaismu viļņus, pārvadus, nobrauktuves un savienojumus ar rajonu lokālajiem ceļiem. Patreiz nav runa par autobānu salīdzināšanu ar mūsu māla ceļiem, ko saucam par asfaltu. Lai nerisinātu augstākminēto ir izdevīgi novelt visu uz ātrumu, uz policijas aparāta nepietiekamību, uz mazajiem nodokļiem, kas mums ir augstāki kā attīstītās valstīs. Nē kungi - problēma ir sistēmā, kad kaisīt ceļu sākam tikai tad, kad pirmās mašīnas jau ir grāvī, ceļu bedres remontējam tad, kad apdrošinšana izstāda rēķinu Autoceļu direkcijai, un visu to sauc par totālu nesakārtotību. Nebūtu slikti mūsu 100 gudrajām galvām ar diviem autobusiem nobraukt te pat līdz Polijai un apskatīties kādi tur ir ceļi (uztaisīti pēdējos 5 gados). Jautājums kāpēc Poļi var, bet mēs gudrie Latvieši nevaram. Nav mums vajadzīga papildus policija uz ceļiem - tas neko neatrisinās. Arī lielie sodi neko neatrisinās. Jārisisna ir ceļu problēma - un pavisam nopietni, citādi šeit būs iespējams braukt tikai ar tankiem, jo džipi (pat jauni) vairs netur šo jūsu "labo" ceļu stāvokli. Padomājiet kungi!
Juhans
J
Vai tad šitā var rakstīt? Šitā te jau var SM ministru apvainot.
  • 0
  • 1
AD
A
nevaig nemaz braukt uz Poliju, lai iebrauc no Igaunijas pa via Baltic kreslas stundā Latvijā - sajūtas šokējošas - it ka sūnu ciemā būtu iebraukts - ja vel putina, tad vispar nevar saprast kur ceļmala sākas un ceļs beidzas:D ko tad te policistu skaita palielinasana dos? nostadīs šos ar dzeltenajam vestēm ceļa stabiņu vietā?DD par so konkreto robežu milzīgs kaunsm bet var vel milzums daudz piemeru nosaukt:D
  • 2
  • 0

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas