Laika ziņas
Šodien
Apmācies
Rīgā 0 °C
Apmācies
Piektdiena, 22. novembris
Aldis, Alfons, Aldris

CSDD: Velosipēdistu treniņnodarbības uz šosejas ir atļautas

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
george
g
Es varu iedomāties situāciju, kur braucot ar atļauto ātrumu un ievērojot distanci, var rasties avārijas situācija. Ja tev priekšā braucošā mašīna, no kuras esi drošā attālumā strauji maina joslu un tu ieraugi pavadošo mašīnu (no kuras izvairījās priekšā braucošā mašīna), kas praktiski gandrīz vai stāv uz joslas. Ja blakus josla ir aizņemta, tad neizbēgami būs avārija. Ja aiz pavadošās mašīnas ir velosipēdists, tu tam uzskriesi virsū. Domāju, ka treneriem būtu jābūt pietiekami saprātam, lai viņi var paši iedomāties šādu situāciju. Tas ir ar godīgu braucēju, bet ir vēl arī agresīvi braucēji. Protams, vienmēr ir vainīgs tas kas ieskrien aizmugurē, bet kāda jēga pakļaut bērnus riskam?
4 joslu Ātrgaitas ceļš A2
4
https://en.wiki2.org/wiki/Limited-access_road#Germany:_Kraftfahrstra.C3.9Fe A Kraftfahrstrasse (German for "motor-power road", also colloquially called Schnellstraße, literally "fast road") in Germany is any road with access limited to motor vehicles with a maximum design speed of more than 60 km/h (37 mph), excluding pedestrian, bicycle, moped or tractor traffic.
CSDD nelasa CSN
C
2004. gads Jaunas ceļa zīmes Saskaņā ar CSN Latvijā tiks ieviestas dažas jaunas ceļa zīmes. Būtiskākā no tām – „Ātrgaitas ceļš”. Tas nav automaģistrāles apzīmējums, tomēr noteiks lielāku braukšanas ātrumu uz noteiktiem ceļiem. Vieglajiem transportlīdzekļiem vasaras mēnešos pieļaujamais braukšanas ātrums uz tiem būs 110 km/h, ziemā – 90 km/h. Pa šiem ceļiem nebūs atļauts pārvietoties velosipēdiem un mopēdiem, lai neradītu satiksmes bīstamas situācijas citiem satiksmes dalībniekiem, kuri pārvietosies ar 110 km/h. Ātrgaitas ceļu apzīmējumus Latvijas ceļiem piešķirs Latvijas Autoceļu direkcija. Tie tiks piešķirti šosejām, kur abos braukšanas virzienos ir vismaz divas braukšanas joslas, piemēra, Jūrmalas, Rīgas-Ogres un Rīgas-Siguldas šosejas.
ap
a
ja tos noteiktā kārtībā pavada speciāli aprīkoti automobiļi--.. KĀDĀ kārtībā un KĀ APRĪKOTI ?????
Smere
S
ta ir viena interesanta iestade... skatas acis un saka: "Aiai, jums ir liela problema, pat nezinu, ka jus to varetu nokartot..."
  • 0
  • 0
Doks
D
Neviens nav pasargāts no piemiegoša šofera , kurš pārsniedzot atļauto ātrumu nebremzējot ietriecas riteņbraucējos. Paskatieties kā tie kravenieki uzvedas Rīgā, gandrīz nositot tēvu ar bērnu uz pārejas zebras: DELFIAculiecinieksRīgā DELFI aculiecinieks Iesūti savu stāstu, foto vai video Baiss video: 'Fūre' pie gājēju pārejas Teikā ietriecas vieglajā auto
yy
y
neaizliedz ta neaizliedz, bet LV platos ceļus kur ir nodalīta pretējā josla mums ir simtos km. Tak jādomā ar galvu un jāizvēlas nomaļos ceļus. Atbildība jāuzņemas arī organizētājam.
krūmu stobrs
k
Jāsēdina ķurķī fūru šoferi ne tikai no Polijas. Poļiem Latvijā šogad jau vismaz otrā smagā avārija. Nacionālie sadomazohisti apliks trnerus un riteņbraucējus, bet killeram, kurš ar Scania tanku ietešas barā, tam būs taisnība? Idiots pie stūres vai aizmidzis pārguris nodziedznieks, šoreiz maza starpība. Galvenā nelaime - kārtējais fūristu kings, terminators. Un bez iespējaām teikt, ka grūti ija tik lielu grupu ieraudzīt.
krūmu stobrs
k
Jāsēdina ķurķī fūru šoferi ne tikai no Polijas. Poļiem Latvijā šogad jau vismaz otrā smagā avārija. Nacionālie sadomazohisti apliks trnerus un riteņbraucējus, bet killeram, kurš ar Scania tanku ietešas barā, tam būs taisnība? Idiots pie stūres vai aizmidzis pārguris nodziedznieks, šoreiz maza starpība. Galvenā nelaime - kārtējais fūristu kings, terminators. Un bez iespējaām teikt, ka grūti ija tik lielu grupu ieraudzīt.
krūmu stobrs
k
Jāsēdina ķurķī fūru šoferi ne tikai no Polijas. Poļiem Latvijā šogad jau vismaz otrā smagā avārija. Nacionālie sadomazohisti apliks trnerus un riteņbraucējus, bet killeram, kurš ar Scania tanku ietešas barā, tam būs taisnība? Idiots pie stūres vai aizmidzis pārguris nodziedznieks, šoreiz maza starpība. Galvenā nelaime - kārtējais fūristu kings, terminators. Un bez iespējaām teikt, ka grūti ija tik lielu grupu ieraudzīt.
Es
E
Polu soferus pirms iebrauksanas valsti rupigi japarbauda. Oh*eli pani
Igors
I
Akā lēkt arī nav aizliegts, bet vai tādēļ tas jādara !? Ko vispār nozīmē tāda vispārīga frāze, kā „ pastiprināti ievērot satiksmes drošību „ , kas to „ stiprumu „ var izvērtēt – vai tad bēdīgā pieredze ar „ atsaldētajiem „ uz mūsu šosejām nav gana labs arguments, lai netiktu nevajadzīgi riskēts ar bērnu dzīvībām !
Visdrīzāk, šoferis uz mirkli zaudēj
V
Pirmā lieta - velospiēdisti, līdzīgi kā tas ir ilustratīvajā attēlā - nebrauca pa mehāniskajam transportam slēgto papildjoslu (jo pa to, saskaņā ar esošajiem CSN nedrīkst braukt pavadošais auto, turklāt, tur var būt nelieli riski pie krustojumiem), bet gan pa pirmo satiksmes joslu. Otrais - smagā auto šoferis uz mirkli zaudēja modrību (ja būtu iemidzis, tad, visdrīzāk, nebūtu bremzējis un sekas būtu daudz smagākas) un pārāk vēlu pamanīja, ka viņam priekšā pa pirmo satiksmes joslu brauc ievērojami lēnāk par parasto satiksmes ātrumu. Šajā situācijā ir divi risinājumi: strauji bremzēt, paliekot savā joslā vai, ja tam laika ir par maz, mēģināt iet uz otro joslu. Pieļauju, ka otrā josla, nebija brīva, kā tas ir ierasts, piemēram, Vācijā, bet, kā tas Latvijā ir ierasts, bija aizņemta ar kādu līdzīgā ātrumā braucošu vieglo auto. Sekundes desmitdaļās tika pieņemts lēmums strauji bremzēt, bet tam laika bija par maz. Bet tikpat labi varēja būt arī cits scenārijs.
  • 3
  • 0
Guļbaļķis
G
Khem, tur vispār nebija neviena objektīva iemesla, kas varētu radīt avārijas situāciju: ceļš pārskatāms, pietiekoši plats: vesela josla tukša; vispār jocīgi. Interesanti, ko policija atklās.
  • 2
  • 2
:)
:
naiet runa jau par to ka aizliegtas vai atļautas, runa iet par veselo sa[rātu treneriem. tiešām nav neviena klusāka/mazāk noslogota ceļa kur braukt? un pavadošā mašīna noslēdz grupu, neviss vel aiz viņas kās brauc. tagad fūres šoferis vainigs ka trenneris ar galvu nedraudzejas
Guļbaļķis
G
Kur Rīgas apkārtnē vēl ir 50-60 km ar daudzmaz sakarīgas kvalitātes ceļa, kur varētu trenēties, kad ne uz Siguldas pusi?
  • 2
  • 4
uz šosejas, kur ir vismaz 2 joslas
u
šie braucieni ir mazāk bīstami, nekā uz ceļiem, kur katrā virzienā ir tikai pa vienai joslai. Vienīgi būtu bijis labāk un drošāk braukt pa mehāniskajam transportam slēgto papildjoslu. Tad risks parādītos tikai pie ktrustojunmiem.
  • 6
  • 1

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas