Uzņēmums Pasažieru vilciens (PV)saņēmis informāciju, ka izpildītājs neiekļausies arī pagarinātajā termiņā, kas bija noteikts jūlija beigās. Laiks, kad pasažieru lietošanai tiks nodots pirmais modernizētais dīzeļvilciens, tagad ir nevis nedēļu, bet vairāku mēnešu jautājums. "Šis process stipri pagarināts, līdz ar to mēs kā pasūtītājs darām visu iespējamo, lai izpildītājam nebūtu nekādu šķēršļu veikt darbības. Ir veikti visi pārskaitījumi, visi līgumā paredzētie maksājumi. Tāpat visas tehniskās saskaņošanas tiek veiktas maksimāli ātri, un izpildītāja reizēm minētie attaisnojumi, ka PV nesaskaņo vienu vai otru punktu, nu, maigi sakot, neatbilst patiesībai. Bieži vien tehniskā dokumentācija saskaņošanai tiek iesniegta ar vairāku mēnešu nobīdi," skaidroja Pasažieru vilciena Sabiedrisko attiecību daļas vadītājs Egons Ālers.Projektu realizē pilnsabiedrība, kurā ietilpst Rīgas vagonbūves rūpnīca (RVR), Daugavpils lokomotīvju remonta rūpnīca un VRC Zasulauks. RVR vadītājs Gatis Kamarūts raidījumam skaidroja, ka termiņa atkārtoto kavējumu radījušas piegādes un nepieciešamība koriģēt dažādas lietas. Nākamnedēļ izpildītāji plāno ar līdz šim paveiktajiem darbiem iepazīstināt arī medijus.PV tomēr cer, ka visu dīzeļvilcienu modernizāciju izdosies pabeigt vēl šogad. Ja vismaz viena vilciena modernizācija ievērojami ieilgs vēl nākamajā gadā, tad ir risks zaudēt miljonos mērāmu Eiropas fondu līdzfinansējuma daļu.
Dīzeļvilcienu modernizācija aizkavējusies par teju pusgadu
Turpinās nedienas ar dīzeļvilcienu modernizāciju - tā atkal būtiski kavēsies, vēl vairāk palielinot risku zaudēt Eiropas fondu līdzfinansējuma daļu, pirmdien vēsta LNT.Sešu dīzeļvilcienu modernizācija jau ir aizkavējusies par vairāk nekā pieciem mēnešiem, un telekanālam LNT kļuvis zināms, ka tā ievilksies vēl ilgāk.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.