Cisternu transportēšanu LDz plānojis veikt ar pašu rīcībā esošo tehniku. Kravu plūsma pa dzelzceļu būtiski netikšot kavēta, jo transportēšanas darbi notiks tiem noteiktajos konkrētos laika periodos. Tāpat tiks slēgts līgums ar Vides konsultāciju biroja servisu par vides sanācijas plāna izstrādi. Tikšot ņemti un analizēti gan gaisa, gan ūdens, gan grunts paraugi, lai varētu sākt sanācijas darbus.
Kā ziņots, koncernam LDz Daugavpils novada Naujenes pagastā notikusī dzelzceļa avārija radījusi aptuveni miljona latu zaudējumus, pastāstīja uzņēmuma valdes priekšsēdis Uģis Magonis.
Miljons latu ir izdevumi, kas nepieciešami, lai atjaunotu gan ceļa plātnes, gan ritošo sastāvu, gan likvidētu vides piesārņojumu. Cik no tā reāli nāksies segt LDz, cik apdrošināšanas kompānijai "vai kā savādāk", pagaidām nevarot pateikt, sacīja Magonis.
Viņš norādīja, ka tehniskā inspekcija ir minējusi, ka avārijas cēlonis varētu būt sliedes pārmija, bet tā vēl neesot galīgā versija.
Jau ziņots, ka svētdien ap plkst.22.10 apmēram vienu kilometru aiz Kraujas stacijas negadījuma rezultātā no sliedēm noskrēja 17 kravas vagoni. No pieciem vagoniem noplūda minerālsmērviela un tehniskais šķīdinātājs. Naktī veikti nepieciešamie remontdarbi, un otrdien vilcienu kustība posmā Daugavpils-Indra atjaunota.