Kandidātu vidū viņa novērojusi, ka arvien svarīgāka kļūst dzīves kvalitāte un attiecīgās vērtības, un, viņasprāt, darba devējiem tam jāpievērš uzmanība.
"Galu galā darbā pavadām tik daudz laika. Tā ir viena mana dzīve, kurā vēlos attīstīties, priecāties, galu galā - justies laimīgs. Tam ir arvien pieaugošāka nozīme," vērtēja Ošleja.
Līdzīgos secinājumos dalījās AS Swedbank komunikācijas vadītājs Latvijā Ivars Svilāns, kurš ar kādu kolēģi no Lietuvas bija apspriedis privātbaņķieru attiecības ar klientiem. Pēc būtības viņi ir ģimenes draugi, ļoti labi zina ģimeni un attiecīgo klientu, taču rodas jautājumi, vai privātbaņķieris var atļauties uzaicināt klientu Facebook par draugu, vai to vajag, var darīt, vai arī nedrīkst darīt. Jautājums ir arī, ko darīt, ja klients uzaicina "draudzēties" privātbaņķieri - vai drīkst atbildēt, vai arī nemaz nedrīkst neatbildēt.
"Profesionālā dzīve arvien vairāk saplūdīs ar pat ne privāto, bet personīgo dzīvi," komentēja Svilāns. Viņaprāt, visticamāk, profesijās, kurās kontakts ar cilvēku ir īslaicīgs, tas nebūs tik svarīgi, bet, ja attiecības ir pastāvīgas un ilgtermiņa, ir svarīgi saprast arī otras puses intereses. Viņš prognozēja, ka pēc pāris gadiem ilgstošo attiecību profesijās arvien vairāk darbinieki un klienti tiks vērtēti kā cilvēki.
Ošleja piebilda, ka šajās profesijās galvenais, uz ko viss balstās, ir uzticēšanās. "Ja kāds saka, ka tagad eju uz darbu un izslēdzu emocijas, un sākas tikai bizness un darbs, jāsmaida par cilvēku un jādomā par viņa brieduma pakāpi. Pēc būtības visur esam tie paši cilvēki, arī darbā, kur uzticēšanās un emocijas turpinās," uzskata eksperte.