Lai gan A. Fiļipovs darbojas gan LZK, ar ko cieši saistīts arī LNT ģenerāldirektors Andrejs Ēķis, gan PV, viņš portālam Diena.lv apgalvoja, ka šajā gadījumā nekādas ētikas normas nav pārkāptas. "Nepieņēmu lēmumu par sadarbību. Lēmums par informatīvo atbalstu tika pieņemts pēc LNT rakstiska lūguma sakarā ar masu pasākumu,"portālam Diena.lv sacīja A. Fiļipovs. Viņš skaidroja, ka PV nespēj nopirkt dārgus raidlaikus medijos, tāpēc, cīnoties par pasažieriem, uzņēmums labprāt šādā veidā vienojas par informatīvo atbalstu.
Reklāmas šajā gadījumā LNT tiek liktas, jo PV norīkoja papildus vilcienu uz Tukumu, kur notika Rūdolfa Jāņi Cinevillā. Cik izmaksāja papildus vilciena norīkošana, A.Fiļipovs nevarēja pateikt.
"Ja ir kāds pasākums, uz kuru ierodas daudz cilvēku, piemēram, Siguldas operas svētkos, tad mēs mēdzam norīkot papildus vilcienus," skaidroja A. Fiļipovs. Pretim tiek saņemta iespēja reklamēties attiecīgajā medijā vai Siguldas operas svētku gadījumā - PV tiek reklamēts, piemēram, uz operas svētu afišām.
A. Fiļipovs norādīja, ka PV līdzīgā veidā sadarbojas arī ar citiem medijiem, piemēram, Latvijas Radio vai Cosmopolitan. PV norīko īpašus reisus arī gadījumos, kad tiek paredzēta liela pasažieru plūsma, piemēram, uz lieliem pasākumiem vai prognozējot labus laika apstākļus.
Satiksmes ministrijas (SM) preses pārstāvis Aivis Freidenfelds norādīja, ka PV uz lieliem masu pasākumiem vienmēr ir norīkojis papildus vilcienus un tas neesot nekas jauns. 'Runa ir par to, lai tiktu sagādātas ērtības pasažieriem," sacīja A. Freidenfelds un piebilda, ka SM neatbild par PV sadarbību ar LNT un uzņēmums patstāvīgi pieņem šādus lēmumus.