Noslēgtās vienošanās rezultātā mainīta nomas maksas aprēķināšanas kārtība, kas saskaņā ar VNĪ aplēsēm ļaus nomas maksu par VID lietotajām telpām samazināt par 800 tūkstošiem eiro gadā.
Tāpat vienošanās paredz izmaiņas kārtībā, kas nosaka uzkrājumu apmēru kārtējiem un kapitālajiem remontiem, tādējādi samazinot maksājamo summu vēl par provizoriski 1,3 miljoniem eiro. Jāpiebilst, ka uzkrājums remontiem veidosies kā depozīts, uzkrāto līdzekļu izlietošana tiks saskaņota ar VID. Neizlietotais atlikums, līguma termiņam beidzoties, tiks atgriezts VID.
Grozījumos atbilstoši VID šodienas struktūrai ietverts optimāls telpu platības samazinājums. Ap 2500 dienesta darbinieku strādās atvērta tipa biroja telpās 40 000 kvadrātmetru platībā, sākotnēji plānoto 47 000 kvadrātmetru vietā.
VID administratīvais aparāts šobrīd ir izkaisīts daudzās ēkās Rīgā. Tas rada virkni sarežģījumu dienesta ikdienas darbā, piemēram, apgrūtina savstarpējo komunikāciju, būtiski kavē dokumentu apriti un sarežģī ēku apsaimniekošanas koordinēšanu, jo šobrīd VID ir jāspēj administrēt daudz īstermiņa nomas līgumu. Atrašanās 14 ēkās rada arī ievērojamus papildu administratīvos un saimnieciskos izdevumus – transportam, ikdienas pastam, savstarpējai saziņai u.tml., kurus, saglabājoties pašreizējai situācijai, vēl vairāk samazināt nav iespējams. Liela daļa telpu ir ļoti sliktā un pat kritiskā stāvoklī, tāpēc VID ir vajadzīga vienota jauna administratīvā ēka.
VID administratīvo ēku komplekss tiek būvēts, lai samazinātu VID administratīvās izmaksas, palielinātu institūcijas darba efektivitāti, kā arī nodrošinātu klientiem augstāka līmeņa servisu. VID administratīvo ēku kompleksa būvniecības tehniskais projekts jau ir saskaņots Rīgas pilsētas būvvaldē.