Jaunatklātais tilts ir ceturtais braucamais tilts, kas šķērso Rēzeknes upi Rēzeknes teritorijā. Pirms 25 gadiem, tieši Rēzeknes 710.gadu jubilejā, tika atklāts Rēzeknē vienīgais dzelzceļa tilts – viadukts, kas savieno pilsētas centra un |Ziemeļu rajonu, šķērsojot Rīgas – Maskavas un Sanktpēterburgas – Varšavas dzelzceļa līnijas.
Kā, atklājot jauno tiltu uzsvēra Rēzeknes pilsētas domes priekšsēdētājs Aleksandrs Bartaševičs (SC), šis ir pirmais pabeigtais būvobjekts Rēzeknē, kas līdzfinansēts ar Eiropas Reģionālā attīstības fonda līdzekļiem, taču tam drīz sekos gan Austrumlatvijas radošo pakalpojumu centrs, gan Latgales Kultūrvēstures muzeja piebūve, gan arī Austrumlatvijas multifunkcionālā halle, kuras būvnieks nesen jau izvēlēts.
Projekta Piekļuves nodrošināšana Rēzeknes pilsētas jaunajiem mikrorajoniem – Stacijas ielas rekonstrukcija ar savienojošo posmu izbūvi un satiksmes pārvada būvniecību ietvaros ne tikai rekonstruēta Stacijas iela un izbūvēts satiksmes pārvads pār upi, bet arī izbūvēts ielas savienojums ar Zilupes ielu. Rekonstrukcijas darbus pirmajā kārtā – ielas jaunā posma un tilta izbūvi veica a/s "A.C.B." (apakšuzņēmējs SIA būvfirma "Ceļi un Tilti"). Tagad uzsākta projekta otrās kārtas īstenošana – K.Valdemāra ielas pagarināšana gar Rēzeknes upi ar tās izeju pie tilta. Tas nozīmē, ka jau šogad K.Valdemāra iela, vijoties gar Raiņa parku un policiju, neatdursies upes krastos, bet gan izvietosies gar upi un pievienosies Stacijas ielai, tādējādi būs rasts jauns ceļš līdz Zilupes ielai.
Projekta 1.kārtas kopējās izmaksas sākotnēji bija plānotas 2 402 250 latu apmērā. Tomēr veikto iepirkumu rezultātā projekta 1.kārtas un 2.kārtas izmaksas izdevās samazināt līdz 1 725 415 latiem, no kuriem 85% jeb 1 466 602 latus finansē Eiropas Reģionālās attīstības fonds, 6% jeb 103 524 latu ir valsts budžeta dotācija, bet 9% jeb 155 289 latu ir Rēzeknes pilsētas domes līdzfinansējums.