Pirmo vietu ieņem Valsts ieņēmumu dienesta Bauskas klientu apkalpošanas centra galvenā nodokļu inspektore Iveta Liepa. Otro vietu – Valsts asinsdonoru centra transfuzioloģijas māsa Lilija Obuševa. Savukārt trešo vietu iegūst Valsts zemes dienesta Daugavpils klientu apkalpošanas centra konsultante Anna Urbanoviča. Atsaucīgākās iestādes titulu saņem Nodarbinātības valsts aģentūras Rīgas reģionālā filiāle.
Valsts kancelejas direktors Jānis Citskovskis pasākumā uzsvēra, ka klientu apkalpošanai valsts pārvaldē ir īpaši nozīmīga loma, jo tieši klientu apkalpošanas speciālists ir valsts iestādes vizītkarte. “Klientu apkalpošana prasa ne tikai zināšanas, bet spēju būt iejūtīgam un atrast risinājumu katrā situācijā,” akcentēja Citskovskis.
Balvas pasniegšanas ceremonijā godināti vēl 17 valsts iestāžu klientu apkalpošanas speciālisti no visas Latvijas – Alūksnes, Balviem, Bauskas, Gulbenes, Madonas, Rēzeknes, Rīgas, Smiltenes, Talsiem, kuri saņēma Ministru prezidenta Pateicības rakstus.
Ar laba servisa kustību valsts pārvaldē jau trešo gadu pēc kārtas Valsts kanceleja aicināja iedzīvotājus novērtēt izcilu klientu apkalpošanu un balsot par atsaucīgiem valsts iestāžu darbiniekiem. Laba servisa kustības mērķis ir izcelt labākos no labākajiem, lai viņi iedvesmotu citus valsts pārvaldē strādājošos!
Līdz ar šo kustību tika iedibināta arī “Klientu apkalpošanas goda balva”. Katru gadu to pasniedz trīs visatzinīgāk novērtētajiem valsts pārvaldes darbiniekiem, ko noskaidro iedzīvotāju balsojumā.
Pērn “Klientu apkalpošanas Goda balvu” saņēma Inita Tauriņa, Lauku atbalsta dienesta klientu apkalpošanas speciāliste no Valmieras; Ilona Zorova, Valsts ieņēmumu dienesta galvenā nodokļu inspektore no Jelgavas un Ausma Rava, Sociālās integrācijas valsts aģentūras sociālā pedagoģe no Jūrmalas. Savukārt 2015. gadā goda balvu saņēma Guna Slāģe, Valsts zemes dienesta klientu konsultante no Jelgavas; Lorija Trepcova, Valsts meža dienesta vecākā referente no Balviem; Vanda Bērziņa, Valsts ieņēmumu dienesta galvenā nodokļu inspektore no Rīgas.