Simmermana uzdevums esot uzlabot esošos procesus uzņēmumā, jo Igaunijas dzelzceļā viņa vadībā ir veikti apjomīgi efektivizācijas darbi. Efektivizācija vairāk esot saistīta ar dzelzceļa un infrastruktūras attīstību, ne gluži ar kravu pārvadājumiem, uzsvēra LDz.
Ka par VAS Latvijas Dzelzceļš (LDz) galveno inženieri sācis strādāt bijušais Igaunijas dzelzceļa kompānijas Eesti Raudtee valdes priekšsēdētājs Kaido Simmermans, vēstīja laikraksts Dienas Bizness. LDz prezidents Uģis Magonis laikrakstam skaidrojis, ka galvenā inženiera amats izveidots no jauna.
Koncerns Latvijas Dzelzceļš sastāv no valdošā uzņēmuma LDz un piecām meitassabiedrībām - AS LatRailNet, kas veic infrastruktūras maksas noteikšanu un dzelzceļa infrastruktūras jaudas sadali, SIA LDz Cargo, kas nodrošina dzelzceļa kravu pārvadājumus un starptautiskos pasažieru pārvadājumus, infrastruktūras būvniecības un uzturēšanas uzņēmuma SIA LDz Infrastruktūra, ritošā sastāva remonta un uzturēšanas uzņēmuma SIA LDz Ritošā sastāva serviss, kā arī apsardzes uzņēmuma SIA LDz Apsardze.