"Uzņēmējs JCDecaux izvietoja reklāmu un ar nokavēšanos iesūtīja maketu saskaņošanai. Ņemot vērā faktu, ka uz reklāmu izvietošanas brīdi materiāls vēl nebija saskaņots, tika sastādīti apskates akti un pieprasīti paskaidrojumi no reklāmu izvietotāja. Tā kā JCDecaux iesūtītais reklāmas makets atbilda noteikumu prasībām, reklāma tika saskaņota, šobrīd pēc paskaidrojumu saņemšanas tiks izvērtēta nepieciešamība ierosināto administratīvo lietu nodot izvērtēšanai Administratīvajā komisijā," sacīja S. Truhanovs.
JCDecaux pārstāvji joprojām nevēlas atklāt reklāmas pasūtītāju, kas bijis kāds uzņēmējs, kurš lūdzis uzņēmumam viņu neafišēt.
Brīdī, kad plakāti parādījās stendos, portāls Diena.lv sazinājās ar Rīgas pilsētas būvvaldi, kuras pārstāve Kristīne Pētersone norādīja, ka būvvalde nav izsniegusi saskaņojumu JCDecaux plakātu izvietošanai. Dienu vēlāk JCDecaux saskaņošanu tomēr veica, taču tagad uzņēmumam jāsniedz paskaidrojumi par kavēšanos.
Saskaņā ar Rīgas domes saistošajiem noteikumiem par patvaļīgu reklāmas izvietošanu pārkāpējam izsaka brīdinājumu vai uzliek naudas sodu fiziskajām personām no 20 līdz 100 latiem, bet juridiskajām personām no 50 līdz 250 latiem.