Jūnijā žurnāli jau trešo mēnesi ir medijs, kurā novērojams vislielākais kāpums reklāmu apjomā, salīdzinot ar iepriekšējo gadu. Reklāmdevējs Procter & Gamble jūnija žurnālos kopā izvietojis lielāku reklāmas laukumu nekā trīs tuvākie sekotāji.
Televīzijā kopumā jūnijā noraidītas 43 945 minūtes reklāmas, salīdzinātajos kanālos - par 8% vairāk nekā pērn jūnijā. Šā gada jūnijā ir reģistrētas 126 713 reklāmas – par 13% vairāk nekā pagājušajā gadā.
Jūnijā televīzijā lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma minūtēs bija Protecter & Gamble, Henkel, Tele2, LMT un Unilever. Reklamētākie zīmoli televīzijā – Bite, Rimi, Maxima, Algida un Schwarzkopf.
Reklāmas apjoms avīzēs jūnijā sasniedza 4 989 reklāmas. Avīžu reklāmu skaits šajā periodā, salīdzinot vienus un tos pašus izdevumus, samazinājies par 2%.
Lielākie reklāmdevēji avīzēs jūnijā bija Makroentertainment, Art music, Prisma Peremarket, airBaltic un Rai turs. Reklamētākie zīmoli avīzēs – Prisma, airBaltic, PTA, Latvijas Valsts ceļi un Mf festival.
Reklāmas apjoms žurnālos 2011. gada jūnijā, salīdzinot ar šo periodu 2010. gadā pēc reklāmas laukuma kvadrātcentimetros ir pieaudzis par 13%, joprojām saglabājot straujāko pieaugumu starp mediju grupām kopš aprīļa un kopā sasniedzot 693 122 cm². Savukārt, reklāmu skaits šajā periodā krities par 2%. Kopā žurnālos jūnijā bija izvietotas 1 692 reklāmas.
Lielākie reklāmdevēji žurnālos pēc reklāmas laukuma cm² jūnijā bija Procter & Gamble, Rīgas Piena kombināts, Līvu akvaparks, Elkor un Valmieras piens. Reklamētākie zīmoli žurnālos – Ekselence, Līvu akvaparks, Samsung, Domina Shopping un Olimpia.
Radio reklāmas apjoms 2011. gada jūnijā bija 17 270 minūtes. Saalīdzinot tos pašus medijus ar 2010. gada jūniju, noraidīts par 4% vairāk reklāmas. Reklāmu skaits radio, salīdzinot šos periodus, ir pieaudzis par 2%. Šī gada jūnijā radio noraidītas 36 636 reklāmas.
Jūnijā lielākie reklāmdevēji radio pēc reklāmas apjoma minūtēs bija LMT, Maxima, Rimi, Tele2 un Rautakesko. Visvairāk reklamētie zīmoli radio – Maxima, K-Rauta, Rimi, Swedbank un Depo.
Vidē šī gada jūnijā bija izvietoti 516 173 m² reklāmas. Šogad, salīdzinot tos pašus medijus, vides reklāmu kopējā platība ir par 13% lielāka nekā 2010. gada jūnijā. Vides reklāmas gadījumu skaits sasniedzis 89 159 un, salīdzinot šos periodus, arī pieaudzis par 13%.
Jūnijā vidē lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma kvadrātmetros bija Tele2, LMT, Linstow, Bite un Tallink. Reklamētākie zīmoli vidē – Bite, Tallink, Algida, Asus un Tele2.