Laika ziņas
Šodien
Skaidrs
Rīgā -3 °C
Skaidrs
Piektdiena, 22. novembris
Aldis, Alfons, Aldris

Kālab jāiznīcina airBaltic?

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
un veel
u
Toc, kad tu pats vienreiz paliksi aiz borta, jo Bertolds Beeguljotaajs peeksnji apmainiijis lielo lidmasiinu pret mazo ar nepietiekamu vietu skaitu, vai kad tev pasam salonaa seedot sis uznjeemums ar prieksrociibaam paarstartees motoru, vai tu paliksi ar nederiigu biljeti uz atceltu reisu, tad arii noveerteesi aB prieksrociibas. Pagaidaam tu neesi kompetents vispaar atveert muti par so teemu.
un veel
u
Sandriit, tur jau ir probleema ka tavam Bertoldam Beeguljotaajam ir aizmugure tikai LR politikju aprindaas, kas Riigaa rada vinjam siltumniicas apstaakljus. Ja butu paaris Slesera vai Augulja kalibra viiru Helsinkos un tikpat Stokholmaa, tad Bertolds arii tur vareetu biznesot, jo godiigi konkureeet liidziigos apstaakljos sis viirs neprot. Nopelniit arii nee, kaut gan vinjam kompaanija liek pasazieriem maksaat gan par uzkodaam, ko citi piedaavaa taapat, gan par to, ka pasazierim nav lojalitaates kartes. Bet neskatoties uz to miljoni pazuud kaa cauraa maisaa.
Tocam vairaak nelejiet
T
Jaa, nav Air Baltic nekaadu zaudeejumu, bet ir kaut kaadi mistiski ljaundari, kas so kompaaniju izniicina. Laikam lords Voldemorts tomeer nav miirs, bet tikai izliekas :D Un veel. Vai melis Tocs var nosaukt to SAS vai Finnair vadiitaaju, kursh beeguljo un sleepjas citaa valstii, jo saveejaa var tikt vismaz aiztureets un nopratinaats, bet varbuut arii saukt pie atbildiibas? Taapat, vai melis Tocs var nosaukt, kaadus reisus un kad bruukosaas, valsts paliidziibu luudzosaas SAS un Finnair buutu atceelusas? Toc, pat dezuureejosajam melim tomeer nevajadzeetu teelot galiigu idiotu un kamer tu to nebuusi iegaumeejis tev tas tiks atgaadinaats.
kapec vislaik jaraud?
k
1. vai AB PZ par 2009 un 2010 ir zinams? 2. Operativa bilance par 1 - 6 m 2011? 3. Pilns kompanijas audits? 4. Vaditaja pilna atskaite par siem laika periodiem. 5. Ar ko nodardboja visas firmas kas ir saisititas ar AB? To statuss? 6. Kam pieder mazakuma akcijas, istie ipasnieki? Bez sis informacijas 1) nevar atrisinat ko darit ar AB; 2) nevar pienemt valstij svarigu strategisku lemumu saja konkretaja biznesa gadijuma par papildus dotaciju sniegsanu. Ja tas tiks darits uz emocijam, bet ne sis info bazes, manuprat valdiba un premjers isti neatbilst mandatam, ko vinam deva veletaji.
41
4
Vai tiešām vidējais Dienas lasītājs ir tik patups, ka piekrīt šim Točam, kurš smagākajos krīzes gados pa Centrāltirgus kantoriem šiverēja Liepiņa pavadā, bet tagad caur Dienu māca mums mīlēt Putinu un Urbanoviču? Vai drukātajai dienai maz vispār vēl ir lasītājs...? Toč'na neDiena
Paslēpis
P
Taisnība! Ir vajadzīga bedre kurā sagāzt valsts naudu dažu personu interesēs. Citur lidsabiedrības pelna valstīm naudu, pie mums otrādi. Kurš spēs te ieviest kārtību?
ddt
d
Toča raksti pēdējā laikā tiešām sakarīgi. Bet nu traģiskā šaurpierība un neglābjamais tūdaliņu lumpenisms, kas nāk no komentāriem, ir vienkārši graujošs, un neļauj cerēt, ka šī valsts vairs kādreiz var piedzīvot augšupeju.
Dzens
D
Šis raksts ir vienkārši necieņa pret lasītāju. Kāds nu tu nacionālais uzņēmums? Labāk būtu uzrakstījis, kā tas nākas, ka uzņēmumā ir jāiegulda tādi līdzekļi, lai gan pārvadāto pasažieru skaits ir diezgan liels?
buu
b
airBaltic taču nav Latvijas uzņēmums - pat ja valstij ir 50+%, visu organizē un dara Vācijas un Krievijas pārstāvji
peta
p
lieliski! :) un tas, ka nauda aizplūdusi no uzņēmuma privātās kabatās, protams, nav iemesls pārdomāt, vai ielikt tur vēl, vēl :)) kam jūs kaut ko šādu rakstāt? vai tiešām Latvijā vēl kāds ir TIK naivs? ... :)
Grand Total
G
Raksta autors ļoti cinisks. Stāsta par visādām AirBaltic priekšrocībām, ka tepat Rīgā, nav tālu jābrauc, lai aizlidotu. Tikai aizmirst uzrakstīt, ka labi ja 5-10% izmanto šo pakalpojumu. Pārējiem no tā ne silts, ne auksts, ka var aizlidot Rīgā. Un tāpēc tik likt un likt iekšā katru gadu 50 miljonus, lai 5% varētu "ērtāk" aizlidot?
ezis
e
Tu esi dumjsh. AB izmanto cilveeki, kas lido tieshaa veidaa. Mozh 5-10% es gan sliecos domaat ka vairaak. Nepastarpinaati AB izmanto - takshi, viesniicas, restoraani, krogi, muzeji, turoperatori, vietejie celjojumoperatori, izklaides industrija, gaujas nac parks, rundaales pils etc. Visi, kur tuurists sper kaaju ... Tur visur ir darbinieki, kas lidz ar apjoma krishanos paliks lieki. 100 punkti tu esi starp tiem.
  • 2
  • 1
no comments
n
Tocs laikam visus uzskata par pilnigiem lohiem. Vairak tur nav ko komentet.
boze
b
Es gribu no rīgas lidot, nevis no Helsinkiem...
@
@
Ja šī ir Šlesera shēma, par ko it kā liecina gan pārspīlēti optimistiskais skats nākotnē (50 000 darbavietu un ne mazāk pasažieru vienā reisā), gan necaurredzamās shēmas - izkārtnes BAS un vēl 100 BASiņi - naudas sūknīši fonā, tad variants ar Šķēles īpašumtiesībām šajā uzņēmumā, par ko baumo, gan ir pavisam skaidrs. Šķēle lēti iegūst, izmantojot varu un sakarus, un obligāti pārdod kapitāla daļas - obligāti Krievijas sotņai (tāds ir šī kunga - nacionālā uzņēmēja rokraksts).
kā saprotu
k
Točs piedāvā paņemt ap 90 miljonus no.........jā,no kurienes? Tad tos iegrūst "bezdibenī",kuru Točs sauc par "privāto akcionāru, kurš, kaut kur,iespējams, ir kļūdījies". Aizņemsimies no sociālā budžeta vai pa tiešo no draudzīgās Krievijas gazpromiem,biedri Toč? Varbūt pajautāsim Flika pušelniekam Šleseram? Sanāks "intervija" pa visu atvērumu.
Polka
P
Točs runā par Air Baltic, par to, kā vietējā ražojuma bāleliņi izturas pret vietējā raudzējuma biznesa projektu! Anonīmais biedrs atkal cenšas pārslēgt pārmijas uz Kremli. Kremlis atrodas Maskavā, tāpat kā tā bijušais-esošais-topošais saimnieks. Ja vietējie zaķēni būs pietiekami gudri un nemīzīs pamperī no pirmā Briseles/Vašingtonskas/Maskavas uzbļāviena, ja spēs atšķirt nacionālās kompānijas Air Baltic intereses no konkurentu Finnair interesēm, mums nekas nekaitēs, nedz Kremlis, nedz Baltais nams. Diemžēl tā nav. Točs pareizi norāda, ka AIr Baltic problēmu sen varēja atrisināt, ja tikai bija vēlēšanās, bet tādas nebija, tagadējās pseidopremjera "aktivitātes" ir nekas cits, kā verbāla ānusa stimulācija. Jebkādā gadījumā mums ir prece, kura maksā, bet kura ātri bojājas, jādomā ātri, tikai pārdevējs, šajā gadījumā visulaikuģeniālaisunneatkārtojamākais krīžpārvaris urbinās visos savos intīmajos caurumos pēc kārtas, kamēr prece bojājas neglābjami. Paliks, kā baltu jaunākie brāļi saka, ne Sašam, ne pašam. Tikai Finnair. Bet tie nav tik kaislīgi, viņi nogaida un savu saņem.
  • 1
  • 2
Jūsu
J
priekšlikums paliks nesadzirdēts - biedrs Točs ir ir Šlesera pušelnieks. Tiesa, ne tikai...
  • 3
  • 5
Točam derētu
T
palasīt DIENĀ šo te http://www.diena.lv/pasaule/krievijas-prese-kritize-putina-velmi-atgriezties-kremli-13905569 un tad sadot tiem krievu žurnaļugām,ko šie iedomājas kritizēt Kremļa punduru darbību tā teikt jaucas Kremļa iekšējās lietās Kremļa karļikiem taču vajadzīgi tieši tādi aptaurēti skribenti kā Točs ...
  • 6
  • 7

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas