Laika ziņas
Šodien
Skaidrs
Rīgā -4 °C
Skaidrs
Sestdiena, 23. novembris
Zigfrīda, Zigrīda, Zigrīds

Kampara paziņojumi radījuši airBaltic 25 mlj. latu zaudējumus

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
Ir OK
I
Latvijas valdība neļauj kāpt air baltic valstij un nodokļu maksātājiem uz galvas, paziņojumi, ka uzņēmums mirst ,ir rekets no Flika un mazākuma akcionāru puses. Lai mirst tik vāja aviokompānija un tik vājš vadītājs Fliks, valsts izveidos jaunu kompāniju bez reketieriem.
vv
v
Lai viens šāds AK paziņojums samazinātu biļešu pieprasījumu 1 mēnesī par 70 000....nu, c'mon, tur pat mans kaķis no smiekliem nokristu ar savu intelektu
Aivars L.
A
Augulim tā bija jāsaka un Augulis tā pateica...
asuka
a
Kurš plānprātiņš spējīgs sarēķināt zaudējumus , kas radušies kaut kāda paziņojuma rezultātā. Interesanti , cik naudas ir zaudējusi Latvija no Ventspils pundurmērkaķa lemberga amerikāņu un SOROSA lamāšanas Lai šo sarēķina tas gudrtītis , kurš sarēķināja 25 miljonus
Diena
D
citu virsrakstu - Flika blēdības dzen Latviju nabadzībā, Fliks nesniedz informāciju, Fliks cer izlavierēt. Tādi būtu adekvāti raksta virsraksti. Bet kāpēc šoreiz - "Kampara izteikumi radījuši zaudējumus... tratata?"
Par Kamparu
P
Vienīgais ministrs, kas sāka apkarot valsts izlaupīšanu. Sākušies konkrēti pretpasākumi, melnais PR utt. Jau šis publikācijas virsraksts vien. Labi, ka vēl ir ministri, kas neļaujas blēžu teroram.
Bet vispār, Sven,
B
nedaudz padomāšu par tevis teikto.
  • 0
  • 0
Sven,
S
kāds lēts un demagoģisks domas izvirdums. Turies darbā, ar Šķēli un Šleseru dzīve nebeidzas.
  • 3
  • 1
Svens
S
Beidz nu liet čugunu! Kamparam prātiņš darbojas pilnīgi citā virzienā - es tev, tu man, tu man esi derīgs, jo es tevi varu iemainīt pret to un to... resp. čomi un čomenes un attiecīga arī tā būšana. Nu paskaties kaut vai EM virzienā, kādi darbinieki salikti darīt "lielos un nopietnos valsts darbus", valsts sekretārs vien ir ko vērts!!!
  • 2
  • 4
Sandris
S
A kas tā par kompāniju,kurā Valsts ir LIELAIS akcionārs,un VALSTS NEZIN,kas tur notiek?Tā vietā,lai pelnītu,jau kuro reizi prasa VALSTS ieguldijumus.KUR ir Air Baltic PELŅA un kas tas par direktoru,top-menedžeru vai-kā-tur.,kurš,pēc"advokāta padoma",neklausa GALVENĀ AKVIONĀRA aicinājumam un NEIERODAS uz VALDĪBAS sēdēm?Kurā valstī vēl kas līdzīgs varētu notikt?
j
j
Kamparam vispār jau sen vajadzēja demisionēt
J
un Šleseram vajadzēja nākt vietā. Vai ne?
  • 2
  • 1
a
a
Kampars darbu padarījis, ierieba savai valstij un tagad būs politisks līķis.
sms
s
AirBaltic pašas rīcība rada tai zaudējumus: bez pamatojuma atceltie reisi, ārkārtīgi slikts klientu serviss (futbols, problēmas risina tikai, ja runā angliski utt.), reisu kavēšanās (4 st. un vairāk), atteiktas iekāpšanas (izraujot no rindas un piedāvājot vaučeru ēdienam 1,5 eur vērtībā). Šī ir tikai manu tuvu draugu pieredze ar AB pēdējo 2 mēnešu laikā. Kāds sakars ar to ir Kamparam?!
Aivars
A
čaļi, uzmanīgi, visa Latvija lasa...
  • 0
  • 0
sms
s
Lidojot no Rīgas nav nekāda liela izvēle: AirBaltic vs Ryanair. Un AirBaltic, to apzinoties, piedāvā ļoti sliktu servisu par klasiskās aviokompānijas cenu. Protams, jo vairāk cilvēku viņi apkalpo, jo lielāks arī nepatīkamu gadījumu skaits, taču kompānijas attieksme pret klientiem (kā kopējā biznesa elements) ir padomju stilā — netraucējiet te mums strādāt ar savām bagāzām, kompensācijām utt. Es personīgi sāku izvairīties no AB pakalpojumiem jau vairākus gadus atpakaļ. Ja pastāv alternatīvs pārvadātājs, tad izvēlos to. Protams, tā ir tikai un vienīgi mana un daudzu draugu pieredze.
  • 0
  • 0
Vārds
V
Nejauc kopā avikompānijas stāvokli ar savu personīgo dabūto vai nedabūto sviestmaizi. Diez vai 2 miljonu pasažieru šajā gadā ir bijuši muļķi, ka izvēlējušies AirBaltic. Protams, gadās visādas problēmas, bet visiem gadās. Ja aptaujāsi visus savus draugus, kuriem ir bijušas problēmas ar AirBaltic, tad visdrīzāk izrādīsies, ka viņi 90% gadījumi arī ir lidojuši ar AirBaltic.
  • 4
  • 3
sms
s
Rezultāts: gan es, gan tie, kuriem bija "laime" risināt problēmas ar AB, izmanto tās pakalpojumus tikai un vienīgi bezizejas situācijās.
  • 3
  • 1
E
E
Jājautā, kāpēc pacietība ir sākusi izsīkt. Ja jau sākusi izsīkt, tad pirms tam jau ir bijušas problēmas
Savādi
S
ka ministrs Augulis nav uztraukts par Flika neprofesionālo menedžmentu. Tāds Fliks jau sen būtu norakts pat Kongo republikā. Bet te ir Latvija...
Tā nu tas ir...
T
Lai meli būtu ticami tiem jābūt lieliem.Jūtama Ventspils "skolas" ietekme.
Tas labi
T
air baltic vajag likvidēt un veidot no jauna. Kāpēc Latvijas nacionālajai (!) aviokompānijai ir viens no sliktākajiem menedžeriem Eiropā? Fliks ir pierādījis, ka spēj radīt tikai zaudējumus. Secinājumi?
Ezis
E
Bet kas liedz Augulim to visu izdarīt jau pirms tam ??? Ceļu nav dzelzceļš pats par sevi ,ko tad vēl visu laiku bija ko darīt???

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas