"Pārējās pašvaldības visu ir saskaņojušas, nezinu, kas Rīgai un Jūrmalai traucē to darīt," stāsta LVAFA direktore Sandra Bērziņa un piebilst, ka šo divu pašvaldību dēļ projekta realizācija jāpagarina jau otro reizi. Kā J&E auto norādīts Jūrmalas domē, šādas zīmes jāsaskaņo ar pilsētas arhitektu, jo tā jādara ar visām pilsētā izvietotajām reklāmām. "Kāda tur reklāma? Tās ir informatīvas zīmes, lai pasargātu kāpas," izbrīnu neslēpj I.Lāce. "Viņi paši taču rakstīja, cik stendus un zīmes vajag. Kāds taču to darīja! Tagad izskatās, ka neviens neko nezina," par radušos situāciju stāsta I.Lāce. Rīgā savukārt no konkursa uzvarētājiem tiek prasīts zīmes uzstādīt, saskaņot to atrašanās vietu katrā individuālajā vietā, piemēram, Vecāķos, kā arī paredzēt zīmju uzturēšanas izdevumus. "Tas gan neietilpst projektā, jo tas paredz zīmes tikai izgatavot un piegādāt, par pārējo rūpes jāuzņemas pašām pašvaldībām," skaidro S.Bērziņa.
Kā Dienai norāda Rīgas Domes vides departamenta Pilsētvides pārvaldes priekšniece Arta Dubava, departaments būtu tikai priecīgs, ja zīmes pēc iespējas ātrāk tiktu uzstādītas. "Mēs savulaik sastādījām vietu sarakstu, kur vajadzētu zīmes uzstādīt. Šķiet, prasījām 16 zīmes. Nezinu, kas tagad ir par iemeslu to neuzstādīšanai," norāda A.Dubava, pieļaujot, ka to izvietošanu kavē attīstības vai satiksmes departaments.
Kopumā no Ainažiem līdz Rucavai uzstādīšanai izgatavotas 500 luminiscējošas zīmes ar paziņojumu, ka kāpās aizliegts iebraukt. Tās paredzēts izvietot gar visu piekrasti celiņos, kas ved uz jūru un kuros iebraukt nav ļauts. Bez tam, katrai pašvaldībai izgatavoti divi lielizmēra informatīvie stendi, uz kuriem atrodama informācija par pašvaldības teritorijā esošajām peldvietām, autostāvvietām, kontaktālrunis, kur zvanīt, ja gadījumā kāpās kāds tomēr iebraucis, kāds sods par to draud u.c.