Diena jau rakstījusi, ka patlaban sākta jauno fotoradaru uzstādīšana. Kopumā visā Latvijā tiks izvietoti 160 fotoradaru ietvari. Pašu radaru, kas tiks mainīti ietvaros, ir 100, papildus vēl ir 30 pārvietojamie fotoradari. Lai arī uzstādīšana ir aizkavējusies, valdība jau ieplānojusi nākamgad no tiem iegūt 7,3 miljonus latu. Tiesa, valsts budžetā no tiem nonāks tikai 3,4 miljoni, jo jādalās ar radaru uzstādītājiem un piegādātājiem - kopuzņēmumu a/s Vitronic Baltija.
Līdz šim četri esošie radari pērn kopā soda naudās nopelnīja apmēram 350 tūkstošus latu, kas nozīmē, ka katrs dienā ienesis vidēji 240 latu jeb 37 latus no pārkāpuma. Jaunajiem radariem individuālais plāns sanāk mazāks - tikt pie 7,3 miljoniem var, ja katrs no tiem dienā iegūst 150 latu, kas nozīmē, ka jānoķer vidēji četri pārkāpēji.
Dienas aptaujātais autožurnālists Ilmārs Līkums atzina, ka šis skaitlis izskatās pietiekami reāls: «Domāju, ka šeit ir ņemts vērā arī ātruma fotofiksācijas audzinošais efekts.»
Atgādinājumam der zināt, ka, piemēram, par ātruma pārsniegšanu pilsētā par 21 līdz 40 km/h var draudēt līdz Ls 30 liela soda nauda un tiesību atņemšana uz pusgadu.