Puse no aptaujātajiem, saņemot rēķinu, neapmierina tam pievienotā samaksa par ūdens un citiem zudumiem kopējā tīklā, gandrīz trešdaļu (31%) – nepietiekama informācija par rēķina veidošanu un ceturto daļu – nepieciešamība katru mēnesi iesniegt skaitītāju rādītājus.
Pilsētu iedzīvotāji biežāk ir neapmierināti ar komunālo pakalpojumu rēķinam pievienoto samaksu par ūdens un citiem zudumiem kopējā mājas tīklā, kā arī nepietiekamu informāciju par rēķina veidošanu. Savukārt lauku reģionu iedzīvotājus vairāk nekā pilsētu iedzīvotājus neapmierina tieši kļūdas aprēķinos par ūdens, gāzes vai siltuma patēriņu. Aptaujas dati liecina, ka 41% aptaujāto nav izpratnes par to, kādēļ iedzīvotājam ir jāmaksā par zudumiem kopējā ūdens vai siltuma apgādes tīklā.
Lielākoties iedzīvotāji nepievērš uzmanību tam, cik lielu daļu viņu rēķinā sastāda maksa par siltuma un ūdens koplietošanas namu apsaimniekotāja kopējā tīklā.
Centralizētu un automatizētu datu nolasīšanu un pārsūtīšanu elektroniskai datu apstrādei nodrošina telemetrijas pakalpojums. Tas ļauj automātiski nolasīt ūdens un apkures patēriņu dzīvoklī, ēkas pagrabā vai infrastruktūras mezglos, kā arī ļauj veikt ūdens spiediena mērījumus, temperatūras un mitruma rādījumu nolasi, un redzēt iekārtu darbības informāciju.