No Liepājas robežas līdz Grīnvaldciemam (10,4.-13. kilometram) pastiprināti veidojās rises, kuru iemesls, iespējams, ir asfalta apakšējos slāņos, tādēļ nolemts pagaidām asfalta virskārtu neuzklāt. Šajā posmā pagaidām paliks asfalta saistes kārta, līdz nākamajam gadam tiks veikts monitorings.
Pagaidām visā atjaunotajā ceļa posmā saglabāts maksimālā ātruma ierobežojums 70 km/h. Pēc seguma virskārtas izbūves ceļu klājošā bitumena saistviela veido neredzamu plēvīti, kas var būt slidena. Ir nepieciešams laiks, lai ar automašīnu riepām šo plēvīti nodeldētu. Ātruma ierobežojums tiks noņemts tad, kad saķeres mērījums šajā posmā atbildīs normai.
Jau ziņots, ka no Liepājas robežas līdz Nīcai veikta ceļa seguma atjaunošana: asfalta seguma izlīdzinošā frēzēšana, uzklāta asfalta saistes kārta un virskārta. Atjaunots arī tilts pār Toseles upi un 21 sabiedriskā transporta pieturvieta. Uzklāts horizontālais marķējums.
Būvdarbus veica SIA CTB, līgumcena ir 3,5 miljoni eiro. Būvdarbi veikti par valsts budžeta finansējumu.