Kompensēti tiek tikai tie gadījumi, ja reiss atcelts dabas stihiju vai tehnisku problēmu dēļ. Pēc kompensācijas gan iespējams griezties pašā lidsabiedrībā. Līdz ar to aviobiļetes pircējam vienmēr ir pašam jāpārliecinās, vai viņa rīcībā būs pietiekami resursi, lai nokļūtu atpakaļ mājās aviosabiedrības komerciālu problēmu vai citu subjektīvu iemeslu dēļ, informē Latvijas radio.
Ar lidojumu atcelšanu cilvēkiem visbiežāk nākas saskarties dabas stihiju vai kādu citu tehnisku problēmu dēļ. Līdz ar to šonedēļ piedzīvotais, ka lidsabiedrība airBaltic reisus atcēla bez konkrēta pamatojuma, apdrošinātājus mudina skaidrot, kādos gadījumos cilvēkiem ir tiesības uz zaudējumu kompensāciju, ja veikta ceļojumu apdrošināšana.
Sazināties ar "arBaltic" par to, vai cilvēki ir vērsušies pēc kompensācijām par atceltajiem reisiem, Latvijas Radio neizdevās. Tomēr apdrošināšanas eksperti norāda, ka vissliktākajā situācijā ir cilvēki, kas biļetes ceļojumam pirkuši paši no dažādām lidsabiedrībām un "airBaltic" atcelto lidojumu dēļ nokavējuši citus reisus.