Laika ziņas
Šodien
Daļēji apmācies
Rīgā 0 °C
Daļēji apmācies
Piektdiena, 22. novembris
Aldis, Alfons, Aldris

Kristīne Opolais, vienlaicīgi debitējot divos iestudējumos Ņujorkas operā, panākusi vēsturisku sasniegumu

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
no malas
n
Nu nevajadzēja augstprātīgi spļaut Latvijas publikai virsū Operas jubilejas koncertā ! Tā nebija žagara benefice . Izskatījās pretīgi.
lasiet!
l
http://observer.com/2014/04/this-butterfly-has-wings-kristine-opolais-is-mets-best-cio-cio-san-since-diana-soverio/#ixzz2yP6RxSVh
inga
i
Tie cilvēki, kuri uzrakstījuši negatīvos komentārus, ja padomātu un visu apsvērtu, negribētu būt dziedātājas Opolais vietā? Diez vai atteiktos....Pirms kritizēt kādu citu, ielūkojoties sevī un paanalizējiet, ko Jūs darītu, ja būtu....
131:34=>4
1
...vienlaikus dziedot divâs operâs,sasniegusi tresho izrâdi!
lustīgais nerris uz tirgus plača
l
"Diennakts laikā VIENLAICĪGI debitēt divās vadošās lomās divos iesutdējumos" vienā un tai pašā Metropoles operā Ņujorkā - - - ??? Metropoles operā Opolajai var būt tikai viena debija - ja viņa tur dzied pirmo reizi mūžā, tad tā ir viņas DEBIJA [pirmā uzstāšanās] Metropoles operā! Ja viņa šajā debijā pirmo reizi mūžā dziedātu Mimi vai Čo Čo Sanu, tad varētu runāt par "vēsturisku sasniegumu" - dubultu debiju!!! Bet Opolais abas minētās lomas nedzied pirmo reizi mūžā - viņa tajās jau ir debitējusi. Arī slavējot un glaimojot, vajadzētu turēties ticamības robežās - īpaši jau nu profesionāliem žurnālistiem!
Kaža
K
Šajā iestudējumā viņa dziedāja pirmoreiz - tas nozīmē, ka pārējie ir mēģinājuši, bet viņa labākajā gadījumā varēja nodziedāt kopā ar partneri pāris ārijas un izstaigāt mizanscēnas. Teātra valodā to sauc par "ielēkšanu lomā". Līdz ar to - tā viņai ir debija.
  • 0
  • 2
lustīgais nerris uz tirgus plača
l
Angliski "opera house" lieto operas nama nozīmē - atšķirībā no operas kā skaņdarba. Un, ja saka "house debut", tad tas nozīmē, ka dziedonis debitē jeb pirmo reizi dzied atteicīgajā oper[nam]ā. Bet nestrīdēsimies - galvenais ir atcerēties, ka debija ir pirmā reize; un pirmā reize var notikt tikai vienu reizi - kā, piemēram, nevainību var zaudēt tikai vienu reizi.
  • 4
  • 1
Mja
M
Ar debijām bū domāts tas, ko angliski sauc par "house debut", proti, ka dziedātājs šo lomu pirmo reizi dzied tieši šajā teātrī, nevis vispār, bet par to VIENLAICĪGI nekādi nevar nepiekrist, jo, lai cik supermenīga nebūtu šī vai cita dziedātāja, no divu lomu dziedāšanas VIENLAICĪGI, pat, ja viņai tas kaut kādā veidā izdotos, publikai būtu maz prieka. Labāk tomēr dziedāt tās lomas vienu pēc otras.
  • 3
  • 2
Seen and Heard International
S
Met’s Vintage La bohème Fresh and Emotionally Compelling April 6, 2014 United States Puccini, La bohème: Soloists, Chorus and Orchestra of the Metropolitan Opera, New York / Stefano Ranzani (conductor). Broadcast to the Odeon Cinema, Chelmsford, Essex, 5.4.2014. ( It was impossible to tell this as so remarkable and complete was Kristine Opolais’s performance both vocally and dramatically. The evidence of all the work she had to do to get ready to go on stage was evident by her tired-looking panda eyes (that’s ‘raccoon eyes’ to American readers) but that only added to the realism of her performance. She was the sexiest Act I Mimì I have ever seen and it was clear was she meant when she sang the lines translated as ‘I don’t dare say what I’d like to do’ and ‘I’d stay close to you’! She is a compelling stage presence with a near-perfect combination of reticence and sensuality that works splendidly for Mimì whose superficial modesty only barely disguises her deep inner desires. I thought she was a wonderful Butterfly at Covent Garden in 2011 and her forthcoming appearances as Manon Lescaut with Jonas Kaufmann here in June should be eagerly anticipated. She sang with an expressively rich, rounded, focussed, almost mezzoish sound and made me reminisce about Renata Tebaldi. Barbara Willis Sweete’s dependable direction for live cinema solved all the problems of locating the principals on stage that might be a problem in Act II but fully justified Peter Gelb’s assertion (when introducing the new season of broadcasts for 2014-15) that a ‘performance that is nuanced and believable, is designed to work for the theatre and it then also works on camera.’ Rarely has that been shown better than by this La bohème – an opera I have seen innumerable times but has rarely seemed as fresh and emotionally compelling as this was. Jim Pritchard
Skaisle
S
Mana mīlestība ir Elīna Garanča. Bet šī dāma pēc ņemšanās ar un ap Žagaru man ir nepieņemama kā personība, pat ja viņa dziedātu kā labākā eņģeļa balsī, vai labāk par Mariju Kallasu. Man augstākā tomēr ir ideja. Pāri visam. Un sauciet mani par skauģi, vai vēl nezin ko , bet man ne silts ne auksts , ko tādi cilvēki sasniedz vai nesasniedz. Es nelepojos.
paldies, miza
p
Paldies miza, tu labi iepirdi iedomīgajai skaislei punpainajā pakrūtē, paldies Tev!
  • 2
  • 6
ak,ak
a
Kristiine izteica savu nostaaju un domas,kas nesakriit ar Juuseejaam,taadeelj vinja ir jaanosoda.
  • 4
  • 8
Sima
S
Elīna rīkojas pretēji - tiklīdz kas, tā nedzied, lai skatītāji iet vien mājās. Nenosodu viņu, taču - kāpēc Opolais nedziedāja mūsu operā, vajag palasīt viņas intervijā žurnālā Mākslas mīlēt. Tur viss ir pateikts.
  • 3
  • 7
Lai ar
L
Lai ar' nepatika, galvenais, ka Barenboimam patika un izvilka gaismā Eiropā Prokofjeva operā.
  • 5
  • 1
miza
m
vot, vot, nepatika Žagars ar Opolo, tagad varēsi klausīties Žilinski Dona nebalsī ar "Maestro" Liepiņu pie sintezatora
  • 6
  • 12
trim
t
Tauta ir vienkārši slima. Kādi murgi šeit tiek komentēti. Vai kādu no Jums uzaicina kaut dziļākajos pāķos govij pakaļu noslaucīt, tāpēc, ka to lieliski darāt? Neviens! Tātad švaki slaukāt. Lai sasniegtu šādu līmeni ir jjāstrādā, jāstrādā, jāstrādā, nevis jākomentē, jākomentē, jākementē. Taču ejat un ceļat Latvijas labklājību, sākot pats ar sevi! Un tikai tā. Un nekā savādāk. Jauku dienu! Bet Kristīnei - milzu uzslavas!
ak šausmas
a
Bet, protams, skatoties uz mizas domu graudiem, ir pilnīgi skaidrs, ka viņai pašai gramatikas un stila apguve vidusskolas līmenī ir neaizsniedzams mērķis, tāpēc jau arī skaudīgi ķengājas. Tomēr ir visai grūti noticēt, ka tik mazizglītots cilvēks ir tik liels operas pazinējs, par kādu te aktīvi uzdodas, pie kam citus ļoti neglīti ķengājot. Lielais mīnusu skaits runā pats par sevi - glābiet, miza, savas cieņas paliekas un vienkārši pārstājiet!
  • 5
  • 1
Dažādie līmeņi
D
Kādi talanti, tādi pielūdzēji.
  • 5
  • 0
miza
m
forši, ka kādam gramatikas apguve vidusskolas līmenī ir mūža lielākis sasniegums. Tas, protams, dod tiesības izteikties par visu ko. Un justies pārākam, pārākam, pārākam! Kas attiecas uz viedokļiem - bijāt klāt, redzējāt, dzirdējāt? Nē? Tad par ko viedoklis?
  • 1
  • 7
četri
č
Man šķiet, ka Jums vajadzētu vispirms iemācīties latviešu valodu un savas domas pamatošanas prasmi, pirms komentēt un citus kaut kur sūtīt. Nepiedodami daudz kļūdu dažos vienkāršos, nepaplašinātos teikumos. Komentāru sadaļā katrs izsaka savu viedokli, daži pat, atšķirībā no Jums, to arī pamato. Jūs būtu tā persona, kura noteiks, kurš viedoklis ir tā vērts, lai to publicētu, un kurš - nē? Spriežot pēc Jūsu izteikšanās spējām, tā būtu īsta katastrofa, ja Jūs uzņemtos šādu izvērtēšanas darbu. Jūs tiešām visā nopietnībā domājat, ka tikai Jūsu komentārs ir tiesīgs būt publicēts? Un jums nav jāstrādā. Tikai sūtāt strādāt? P.S. Pavēles izteiksmē pareizi bijā jāraksta "ejiet un celiet", jo tā, kā Jūs uzrakstījāt, ir īstenības izteiksme, proti, sanāk, ja Jūs konstatējat, ka mēs - visi citi, atskaitot Jūs, jau ejam un ceļam to labklājību arī bez Jūsu norādījumiem.
  • 9
  • 1
liepajnieks
l
Nu es pa Jāņiem varu trīs dienas no vietas maukt pillā rīklē Līgo dziesmas. Bet nu itāliski laikam nevarētu pat 5 minūtes padziedāt.
miza
m
Te laikam kāds ir prātu izkūkojis. Vai tiešām jums šķiet, ka Metropolitēnā galvenās lomas var dziedāt NEKVALITATĪVI? Tas, ka salīdzina ar Flemingu un Giorgiu, jau vien ir augstākā atzinība
Skaidrīte
S
Tad tāpēc tā miza tik žultaina un grib visiem pēc komandas pavēlēt, lai aiz jūsmas metas ceļos - etiķi sadzērusies. Kaut kas tāds arī izskaidro gan juecklīgas domas, gan naidu, gan fanātisko sektantismu. Šķiet, ka vienīgā, kura te nav no aizkrāsnes, ir tikai miza... Jāpiekrīt, ka bēdu ieleja.
  • 5
  • 0
miza
m
Bezjēdzīgi strīdēties ar personu, kam pazudis gan niks, gan strīda priekšmets. Māklsliniecei apsveikumi un jānovēl panākumi, bet tām superprasīgajām būtnēm no globālās aizkrāsns - iedzert etiķi, jo neko citu viņas tāpat nevar dabūt
  • 4
  • 6
Gāju garām
G
Pirmkārt miza ir sajaukusi komentētājus, kam atbild. Otrkārt pēc viņas dzelžainā loģikas trūkuma sanāk, ka tas Bermarda Šova visā pasaulē zināmais vārds un slava, kas dara vērtīgu to, ko viņš dara, nevis otrādi - viņa lieliskie darbi, domu graudi un stils, tos ietērpjot vārdos, ir padarījis slavenu Bernardu Šovu. Un to tiešām sauc par snobismu. Un par omleti teiciens te tiešām bija īsti vietā. Nav gluži taisnība, ka par Metropolitēna dziedātājiem dziļā bijībā drīkst izteikties tikai tie, kuri paši dzied Metropolitēnā. Nē, mūziķi nedzied un nespēlē tikai viens otram, jo tad tā būtu nožēlojama vārīšanās savā sulā. Viņiem ir vajadzīga prasīgu mūzikas pazinēju publika. Publika no malas. P.S. Par Lielo teātri miza ir slikti informēta, jo kritiķi (personas, kuras raksta kritikas) nestrādā paši teātros, kā arī nekas nav dzirdēts par to, kā tieši kritiķi laistītos ar skābēm. Turklāt šis viens zināmais gadījums bija saistīts ar baletu, nevis operu un noticis kolēģu starpā. Interesanti zināt, kuram Lielajā teātrī būtu vajadzība uzbrukt dziedātājai, kura ir atbraukusi nodziedāt divas izrādes un ne ar ko neapdraud vietējo pozīcijas? Miza, miza - bēdu ieleja.
  • 5
  • 2
miza
m
Lūk, Šovs ir teicis arī daudz ko citu, atšķirībā no Rievas, tādēļ atceras arī viņa teicienu par omleti. Kā saka Odesā, starp interneta komentētāju un Bernardu Šovu ir divas lielas starpības. Lielajā teātrī viens otram arī skābi lej virsū, ne tikai "nav sajūsmā". To sauc par konkurenci, pareizrakstības pavēlniec! Par to, ka IR STARPĪBA, ko tikai ģeķis var neredzēt, arī visi mani ieraksti
  • 4
  • 5
ak šausmas
a
Miza pateica, ka tad, ja B. Šovs kaut ko ir teicis, tad ir tā vērts, ja kāds tikpat anonīms komentētājs kā pati miza - tad nē. Kas par šausmīgu iedomību un snobismu? Un kāpēc Maskavas Lielais teātris nebija tādā sajūsmā par Opolo Tatjanu, pierakstot visādus trūkumus - emocionālo vēsumu, netīru intonāciju un detonēšanu? Vai arī Maskavas Lielais teātris neiekļaujas snobisko iestāžu rindā, kurām ir tiesības izteikt spriedumus. Ko tad baldonieši - var tikai atvērtām mutēm klausīties, ko viņiem pateiks miza un vēl kāds tur intendants. Snobiski un slikti izglītoti, toties šausmīgi kareivīgi tās superdīvas talanta cienītāji. Tāds tādu laikam atrod.
  • 7
  • 4
miza
m
Kaktu spriedējiem aibraukusi pēdējā realitātes izjūta. Tur jau tā lieta, ka būt par "eskpertu" no Latvijas nav kelas sevišķs. Piedāvājiet savu gudrību NewYorkerim, tad uzzinsiet, kāda ir konkuenze un ko jūsu ekspertīze vērta. Ausis savā vietā laikam gan ir arī diriģentem un intendantiem, kas piedāvā konkrētajai dziedātājai lomas teātrī, kuram faktiski jebkurš pasulē ir pieejams. Arī publikai, kas vai nu pērk biļetes vai nepērk. Protams, var jau būt, ka Baldones mūzikas skolā "publika ir vēl prasīgāka, tikai kuru tas intersē? Arī par to salīdzināšanu es pareizi izlasīju. Nuun tad, ja slīdzina, ka nopelniem bagātajai dīvai kaut kas, viena blogera uzskatā, sanāk labāk? Debitantei ir, kur augt. Bet tādā līmenī salīdzina vispār salīdzina labi ja desmitus dziedātāju pasaulē. Neviens nesalīdzina Puntuli ar Alanju, jo tur vienkārši nav ko salīdzināt. Pat jūsu citāts par omleti nav nekā vērts, ja to nebūtu teicis Šovs
  • 3
  • 8
mizai
m
ko nozīmē jēdziens "kvalitatīvi prasīga publika"?
  • 5
  • 0
rieva
r
"Man nav obligāti jāprot pagatavot omlete, lai konstatētu, ka tā, kas man ir pasniegta, ir vienkārši neēdama" (B. Šovs). Nezinu, dzirde un nošu pazīšana nav nekas tik ekstrēmi dīvains un reti sastopams. Ne tikai Latvijā, bet arī citviet pasaulē. Dīvaini, ka dažiem, padzirdot vārdu "Metropolitēns", ausis aizkrīt un iestājas pilnīgs apstulbums.
  • 9
  • 2
Rievam-rievai
R
Prese pagaidaam ir devusi vieniigi informaaciju.
  • 2
  • 3
miza
m
Forši, ka Latvijā tik kvalitatīvi prasīga publika. Tikai pasaulē tās rievas prasības neviens nedzird. Tur arī starpība ar Ņetrebko.
  • 6
  • 10
rieva
r
Un kā vēl dzied nekvalitatīvi. Anna Ņetrebko vien ir ko vērts. Jūtūbā ir viņas greizo un nepaņemto nošu video tieši no Metropolitēna, kurā viņa savulaik dziedāja koloratūrsoprāna lomas Lučiju un Džildu un konsekventi nevarēja izdziedāt augšējās lomas. Metropolitēna un vispār amerikāņu publika ir ievērojami mazāk prasīga par Eiropas publiku. Dīvaini, ka Lučiju un Džildu Annai Ņetrebko ar viņas visai tumīgo un nebūt ne izteikti augsto soprānu nedeva dziedāt neviens Eiropas teātris, tikai Metropoitēns. Turklāt par viņas šķībajām notīm publika vēl bija sajūsmā un rīkoja ovācijas. Jo laikam domā kā miza, kā Metropolitēnā neviens nekad nedzied nekvalitatīvi. Bet pat tad, ja tā domā, tad ausu nav, paritūru nezina, ka paši nesaprot, ka kaut kas nav kārtībā? Mizai tā pašvakāk ar angļu valodu - ar Flemingu salīdzināja to, kā Opolais dzied citu lomu - Dvoržāka Nāru, bet diemžēl salīdzinājums ar Georgiju Mimi lomā Opolais te bija augstākajā mērā neglaimojošs, jo tas teica tikai to, ka Opolais izpildījums bija vissliktākais tieši tajās vietās, kuras Georgiu dzied vislabāk, proti, Mimi un Rūdolfa atvadu aina un miršanas aina. Tā nav nekāda atzinība. Ne augsta, ne zema. Jāprot taču lasīt starp rindiņām - ja prese jūsmo par to, kā soprāns tik ekstrēmi ielēca lomā un to nodziedāja, neko nesakot par to, kā tad īsti nodziedāja, tad taču jāsaprot, ka visi nopelni te ir tieši šīs ekstrēmās ielēkšanas faktā, nevis mākslinieciskajā izpildījumā.
  • 18
  • 4
Opolais
O
Opolais ir patēva uzvārds, tāpēc kādam var šķist, ka viņa ir latviete
Ilzīte
I
Murgs!!! Kristīnes tēvs bija Roberts Opolais, nevajag rakstīt muļķības!!!
  • 1
  • 0
Aloizs -----> Rema
A
Te ir uzpeldējis viens skaudējs, bet viņš drošvien nav latvietis.
  • 1
  • 4
nemec
n
skaista!
Rema
R
Kā vienmēr, latviešiem skaudība pirmajā vietā! Lai arī turpmāk veicas Kristīnei! Malacis!
Remai
R
Kas te būtu vispār ko skaust? Drīzāk jau ir tā, ka nemīl viņu Latvijas publika, turklāt nemīl konkrētu izdarību dēļ, piemēram, par demonstratīvo atteikšanos dziedāt LNO jubilejas koncertā, atrunājoties, ka tādējādi viņa aizstāv pašu labāko LNO direktoru Andreju Žagaru. Tiešām nevarēji izdomāt neko labāku par to nodrillēto skaudību?
  • 15
  • 11
nemec
n
kur tu izlasīji kaut vienu skaudīgu vārdu!
  • 15
  • 5
Juhans
J
Latvijas labākā dziedātāja!
Juhana sieva
J
Bet Juhans ir pats labākais pūtējs.
  • 1
  • 1
s
s
skaisti!

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas