Viņš norādīja, ka LM uzdevums ir mainīt attieksmi un izpratni sabiedrībā un valsts institūcijās par cilvēkiem ar invaliditāti, tāpēc būtiski arī nodrošināt šo cilvēku nodarbinātības programmas.
LM Sociālo pakalpojumu departamenta direktors Maksims Ivanovs norādīja uz vairākiem trūkumiem esošajā tehnisko palīglīdzekļu pakalpojuma sniegšanas modelī, piemēram, to, ka pakalpojums nav saistīts ar ārstēšanas procesu, kas savukārt nenodrošina maksimāli ātru personas integrēšanu darba tirgū. Viņš arī uzsvēra, ka šis pakalpojums patlaban nav vērsts uz personas savlaicīgu un operatīvu integrēšanu darba tirgū un izglītības sistēmā.
Ivanovs arī norādīja, ka tehnisko palīglīdzekļu administrēšanas reformas ietvaros iecerēts gan stiprināt administratīvo kapacitāti, gan nodrošināt aktīvāku tehnisko palīglīdzekļu saņēmēju iesaisti darba tirgū un iekļaujošā izglītībā. Iecerēts, ka reformas rīcības plāns tiks izstrādāts līdz 2018.gadam.
Savukārt SIVA direktore Ilona Jurševska teica, ka aģentūras reorganizācijas mērķis ir panākt sniegto pakalpojumu kvalitātes uzlabošanos, kā arī to pieejamību. Patlaban SIVA pakalpojumus gaidot aptuveni 12 000 cilvēku, taču divu gadu laikā tos varēšot saņemt tikai apmēram 6000.
Jurševska norādīja, ka SIVA pakalpojumi ļoti daudziem nepieciešami, lai atgrieztos darba tirgū, taču lielo rindu dēļ līdz palīdzības iegūšanai jāgaida ilgi.
Patlaban SIVA valsts pakalpojumi aizņēmuši lielāko daļu gultu, tāpēc maksas pakalpojumi gandrīz netiekot sniegti. Reorganizācijas ceļā iecerēts šo jautājumu risināt, nododot pacientus arī privātajām iestādēm. Atbrīvojot zināmu skaitu gultu, lai varētu nodrošināt maksas pakalpojumus, aģentūrai varētu pieplūst finansējums, ko savukārt varētu ieguldīt tās attīstībā un kvalitātes uzlabošanā, norādīja speciālisti.