Kampaņas atklāšana notiks ceturtdien, 8.decembrī, plkst. 13.00 veikalā Daugava tirdzniecības centrā SKY (Krasta ielā 56).
"Manuprāt, tas ir labs rīta sākums – lasot Dienu un dzerot Daugavas pienu. Esmu gandarīts, ka mums kopā ar lielāko Latvijas ikrīta laikrakstu Diena būs iespēja veicināt arī sabiedrības intelektuālo vielmaiņu. Dzer pienu, abonē Dienu ir ļoti trāpīga, veselīga un garšīga kampaņa. Ar šo aktivitāti mēs turpinām apliecināt, ka varam ļoti elastīgi reaģēt uz pircēju pieprasījumu," saka Aigars Vaivars, DK Daugava saimnieks.
"Laikraksts Diena šogad veicis vairākas izmaiņas, esam pirmie Latvijā, kas laikrakstu piedāvā iPhone un iPad lietotājiem, esam izveidojuši atsevišķu izdevumu tikai iPad un Android planšetdatoriem – 5Diena, esam modernizējuši mājas lapu Diena.lv, kas ir Latvijā pirmais ziņu portāls uz HTML5 bāzes, sekojot lasītāju pieprasījumam, veidojam rubrikas, veicam žurnālistikas eksperimentus, esam klāt Latvijai un pasaulei nozīmīgos notikumos, sniedzot saviem lasītājiem plašus apskatus. Attiecīgi, domājot par abonēšanas kampaņu, arī vēlējāmies izdarīt vairāk, interesantāk, neierastāk. Rudenī, sākot kampaņu, pārsteidzām rīdziniekus ar to, ka vides materiāli tika arī atdzīvināti – Rīgas ielās tika veidotas kampaņu materiālos redzamās instalācijas. Tagad, decembrī, vēlējāmies papildus Latvijas pasta nodaļām nodrošināt vēl vienu ērtas abonēšanas iespēju, tāpēc esam gandarīti, ka Daugava ir piekritusi sadarboties. Manuprāt, tā ir pat savā ziņā likumsakarīga sadarbība – Diena un Daugava ir produkti ar nacionālo vērtību, un šajā aktivitātē izceļot abus, tiek sasniegti kopēji komunikācijas mērķi. Kampaņas Pērc pienu, abonē Dienu ietvaros ikvienu aicinu izmantot iespēju un abonēt rīta laikrakstu sev ērtā veidā, turklāt iegūstot Daugavas klienta karti, kas nodrošina atlaides Daugavas produkcijai," saka Inese Dābola, izdevniecības Dienas mediji mārketinga un sabiedrisko attiecību vadītāja.