Viņš skaidro, ka rentablajiem reisiem ir viena iezīme - visiem galapunkts ir Rīga. "Vai nu no tuva attāluma pieved darbaspēku, vai ved cilvēkus uz Rīgu no lielākām pilsētām. Piemēram, tādi reisi ir maršrutos Rīga-Bauska, Rīga-Sloka," skaidro ATD vadītājs.
Nākamgad atsevišķos virzienos, ja tas ir peļņu nesošs un neprasa papildu dotācijas no valsts, plānots palielināt reisu skaitu.
Narvaišs norāda, ka lielākā daļa reisu ir nerentabli, jo daudzviet Latvijā ir mazs iedzīvotāju blīvums, tāpat ir salīdzinoši zema maksātspēja, kā arī liels īpatsvars brauc ar privātajiem auto.
Nākamgad vairākus nerentablos un vilcienam paralēlos reisus plānots samazināt. "Redzam, ka Rīgas tuvumā vēl var pārskatīt vilcienu un autobusu sadalījumu, piemēram, Aizkraukle-Rīga un Jelgava-Rīga virzienā. Vietējos maršrutos rezerves redzam Jēkabpils, Jelgavas un Dobeles bijušo rajona teritorijās," skaidro ATD vadītājs.
Kā ziņots, 2011.gadā dotācija sabiedriskā transporta pakalpojumu sniegšanai bija 51 miljons latu.
Par šajā gadā sniegtajiem pakalpojumiem valsts pārvadātājiem ir parādā aptuveni 2,12 miljonus latu.
2012.gadā sabiedriskā transporta pakalpojumu sniegšanai paredzētā dotācija ir 46 miljoni latu.
Valsts SIA Autotransporta direkcija ir vienotas valsts politikas realizētāja starptautisko pārvadājumu jomā un autotransporta komercpārvadājumu uzņēmējdarbības licencēšanā.