Laika ziņas
Šodien
Apmācies
Rīgā 0 °C
Apmācies
Piektdiena, 22. novembris
Aldis, Alfons, Aldris

Latvijai paveras iespējas apkalpot kravu plūsmu starp Ķīnu un Ziemeļeiropu

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
Alkatība
A
Vide tiks piesārņota. Naudu grābs daži, slimos visi.
pro
p
Paveras iespēja, ā, tad tāpēc bija jāpārdod krieviem tranzīta kompānijas.
tas
t
bus atkarigs ari no Krievijas.
bubulis
b
Nav tik saprotams, kur tad Latvijai būtu jāpieslēdzas, jo mums ar Baltkrieviju jau šobrīd ir dzelceļa savienojums uz Rīgu. Vai tiešām šeit ir runa par pilnīgi jauna (krievijas sliežu platuma) dzelzsceļa izbūvi cauri Polijai?
....
.
vajag no sākuma uzbūvēt šaursliežu dzelzceļu uz Ķīnu !!!!!!!!
> ....
&
Daudzi, no varas koridorus deldējošajiem, jau nespēs tādu valsti pat kartē vai uz globusa atrast.
  • 1
  • 0
118
1
nAIVIE, NETICIET KĀRTĒJIEM MELIEM, JO TO ĻAUS VALSTIJ NOZAGT KĀDAM ŠĶĒLVEIDĪGAM VAI ŠLESERVEIDĪGAM MĒSLAM, KAS AR STEIGU TO PĀRDOS KĀDAM KRIEVIJAS NOZIEDZĪGAJAM GRUPĒJUMAM, BET, TĀ SAUCAMĀ VALSTS, KATEGORISKI NEINTERESĒSIES PAR NAUDAS IZCELSMI, KĀ VISOS IEPRIEKŠĒJOS GADĪJUMOS.
Dr.xy
D
Vai tad Puzes pundura stipendante ,pasreizeja Ekonomikas ministre Reizniece - Ozola,Rundales pils balle ,nav vel visu Latvijas Dzelzcelu pardevusi kremla cekistu "investoriem" ? P.S. Pec ES likumiem pie Valsts nodevibas skaitas ari komerciala darbiba,ja ta apdraud Valsts ieksejo,vai arejo drosibu. Dzelzcels jebkurai valstij ir strategiski svarigs objekts,tatad dzelzcela pardosana kremla cekistiem ,neapsaubami apdraud ES un NATO Valsts Latvijas drosibu.
To forshi , ...
T
Slimniek, palūdz lai instruktors tev vairāk vārdu latviešu valodā priekšā uzraksta, citādāk lustrēts un arī kastrēts tiksi PATS UN VIENLAICĪGI.
  • 0
  • 1
forshi ,driz saksies uttaino lopu e
f
bet lembergu ordas,sarkanas mafijas klani tiks lustreti taa,ka marxistu izdzimtenjju izvarotaa Mate Latvija beidzot atvers acis un uzsmaidis saviem berniem?
  • 1
  • 2
dR. XY-JAM
d
Tas, ka tev un tev līdzīgiem salašņām, Lembergs ir, kā dadzis acī, PIERĀDA TIKAI TO, KA ESAT NOŽĒLOJAMI OKUPANTU LAIZĪTĀJI, JO LATVIJAS IZTIRGOŠANA TIEM, JŪS NEMAZ NEUZTRAUC, TIKAI VENTSPILS PRĀTĀ, KURAI , JŪS MĒSLI AR SAVIEM "SAIMNIEKIEM", NETIEKIET KLĀT, LAI LAUPĪTU UN POSTĪTU !
  • 2
  • 3
Reksis
R
Ņemot vērā pēdējā ceturdaļgadsimta tautsaimniecības pieredzi un vēl "nenožuvušujām putām" attiecībā uz RailBaltic tad Latvijas "saimnieki" šo iespēju 100% padir*sīs.....jo mums jau galvenais ir bizness ar Krieviju. Sūtām kiļku galvas un astes tomātu pastas samazgās un kāšam "biezo piķi". Un vaidam ka ES sankcijas grauj mūsu " dīvāna biznesu".....
TRILOBĪTS
T
Atkal viens pseidoreformātors, NAV JĀMAINA NEKĀDS BIZNESA MODELIS, BET JĀLIKVIDĒ ZAGĻU, GARĪGO KROPLU UN POSTĪTĀJU VIRSVADĪBU VALSTĪ, JO VULGĀRU ZAGŠANU JAU NU NEKUR PASAULĒ, IZŅEMOT ZAGĻU PARADĪZI - KRIEVIJU, NESAUC.
  • 0
  • 1
Keksis
K
Eu, bet tikko 2š taču mongoloīdiem jau kaut ko no LDz pārdeva ???!!!
  • 2
  • 1
Keksis
K
Eu, bet tikko 2š taču mongoloīdiem jau kaut ko no LDz pārdeva ???!!!
  • 1
  • 1
Jānis
J
tieši sadarbība ar Krieviju veido 30% Latvijas IKP ja pat vairāk.Tūdaliņi varētu jeņķu mudināti projektu izgāzst,jācer ka tomēr veselais saprāts uzvarēs.projekts būtu lielisks papildinājums Latvijas budžetam.Railbaltik jau saknē ir nekam nederīgs projekts bez ekonomiska pamata.
  • 2
  • 3
Nedaudz
N
prasti pateikts, taču trāpīts desmitniekā. Tik ilgi, kamēr Latvijā nemainīsies "biznesa" modelis, ka iespējami daudz jāiekasē par bieži vien stipri nekvalitatīviem pakalpojumiem un precēm, Latvijā vērā ņemamu panākumu biznesa jomā nebūs!
  • 3
  • 0
221
2
Latvijai? Vai tomēr vienam uzņēmumam, kura darbība neietekmē pārējos 99.999% iedzīvotāju?
polārlapsa
p
raksts ir krogaa pie alus papljaapaashanas liimenii..
  • 1
  • 0
Q
Q
Nu ko var ņemties,viens otru gānīt. Šamais projekts beigsies ar to pašu ,ar ko beidzās vilcienu iepirkums. Nacionālā biznesa īpatnības ,jeb neizmērojamā vēlme ieraut kabatā sačakarēs da jebko.
  • 1
  • 1
-> >> -> >>
-
Latvijas atzara izveidošana konteinerizēto kravu piegādei starp Ķīnu un Ziemeļeiropu arvien vairāk tuvinās realitātei. Cits jautājums ir, cik lielā mērā Latvijas spēlētāji – valsts, ostas, komersanti – spēs sadarboties savā starpā un ar citiem loģistikas ķēdē iesaistītajiem, lai šo lielo iespēju pilnīgāk izmantotu.
  • 1
  • 1
>> -> >>
&
Lasīt un domāt jau vajag tev, provokatoru kropli, jo komentārā tiek runāts tieši par "privātajiem".
  • 1
  • 0
-> >>
-
Varbūt, ka derētu pa priekšu padomāt un palasīt, jo šādā pasākumā būtu iesaistīti gan privātuzņēmēji, gan valsts.........................................................................
  • 1
  • 3
>> ieņemto
&
Parasti jau šo uzņēmumu īpašnieki izdara tā, ka IT KĀ pasākums nes zaudējumus un viņi, nabadziņi, nodarbojas ar labdarību, par ko, tā saucamajai valstij, valdošo kretīnu izskatā, IR JĀPIEMAKSĀ.
  • 3
  • 3
Ieņemto
I
nodokļu veidā tas ietekmē jebkuru Latvijas iedzīvotāju!
  • 5
  • 2

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas