Balstoties uz LRA apkopotajiem datiem par iepriekšējo gadu, pieaudzis interneta un televīzijas reklāmas apmērs, kurā internets sasniedza 18,15 miljonus eiro jeb 22% no kopējā mediju reklāmas tirgus, bet televīzija aizņēma 42%, sasniedzot 34,28 miljonus eiro.
Tostarp radio reklāmu tirgus sasniedza 10,30 miljonus eiro, aizņemot 12% tirgus, bet vides mediju reklāmas tirgū saglabā 10% apmēru, sasniedzot 8,52 miljonus eiro.
Vienlaikus turpina samazināties žurnālu un laikrakstu reklāmas apmēri. Žurnālu reklāmu tirgus daļa pērn bija 6% jeb 5,26 miljoni eiro, savukārt laikrakstu reklāmu tirgus daļa bija 4% jeb 3,54 miljoni eiro.
All Media Baltics vadītāja Latvijā Baiba Zūzena televīzijas stabilo līdera pozīciju skaidroja, ka apliecinās televīzijas reklāmas efektivitāte, sasniedzot plašu auditoriju, savukārt izaugsmi nodrošinājis pieaugošs pieprasījums pēc radošiem reklāmas risinājumiem. "Televīzijas reklāmas spēks auditorijas sasniedzamībā ir papildināts ar digitālo platformu nodrošinātu auditorijas iesaisti. Tā ir ļoti jaudīga kombinācija, un reklāmdevēju interese par šādiem multiplatformu risinājumiem turpina strauji augt," norādīja Zūzēna.
Dentsu Aegis Network Latvia vadītājs Māris Naglis komentēja, ka pagājušā gada mediju tirgus izmaiņas lielus pārsteigumus nav sagādājušas un investīcijas visās mediju grupās ir sasniegušas prognozēto dinamiku.
Savukārt LRA priekšsēdētāja secināja, ka notiekot stabilai ekonomiskai izaugsmei, aug mediju reklāmas tirgus. "Attīstoties patērētāju digitālajām prasmēm un mainoties to mediju patēriņa ieradumiem, joprojām straujāk aug digitālās reklāmas apjomi, kuri pilnā apmērā šodien netiek uzskaitīti, jo liela daļa zīmolu reklāmas budžetu nonāk ārzemēs reģistrētajos medijos," sacīja Liepiņa.