Laika ziņas
Šodien
Skaidrs
Rīgā +14 °C
Skaidrs
Svētdiena, 22. septembris
Maigurs, Mārica, Māris

LDz: Katrs ceturtais gājējs vai velosipēdists pārkāpj dzelzceļa šķērsošanas noteikumus

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
Nomiršu, bet nesagaidīšu
N
Vai LDZ varētu paskaidrot, kā tikt uz Jāņavārtu staciju no Krustpils ielas puses? Jau gadu desmitiem tilts ir sabrukuma stāvoklī, bet tuvākās legālās pārejas ir vismaz kilometru uz abām pusēm no šīs stacijas.
tekla
t
un pasr cik tilts sabrucis, dzelzceļnieki visu diennakti tur vaļā vārtiņus uz dzelzceļu no Lomonosova ielas puses un cilveki tur slaj biezā slānī pāri n-tajām sliedēm kā teļi starp sastāviem. ldz? komentārti?
  • 1
  • 0
e.
e
Ja noteikumus pārkāpj katrs ceturtais, bet zem vilciena pakļūst viens no simts tūkstošiem, un parasti smagā alkohola reibumā, tad ar noteikumiem kaut kas nav kārtībā. Un šausmas - "neapdomīgi šķērsoja sliedes pat pēc kustību aizliedzošās barjeras nolaišanas"! Apdomīgi būtu apstāties, piecas minūtes pagaidīt, kamēr vilciens pienāk blakus stacijā, apstājas, izlaiž pasažierus, lēnām uzņem gaitu, pabrauc garām pārbrauktuvei, pazūd aiz līkuma? Un tad šķērsot pārbrauktuvi. Protams, ja pa to laiku barjera atkal nav nolaidusies.
VVZ
V
Ja ievēros visus Latvijas Dzelzceļa ieviestos un trulos noteikumus, tad Latvijas sabiedrība vispār tiks sadalīta vairākās grupās, kuras nekad nesatiktos, jo dzelzceļu šķērsot nebūs ļauts vispār. Jau tagad ir stundām ilgi jānīkst pie pārbrauktuvēm, lai pa tām izbrauktu viens vienīgs vilciens. Civilizētās valstīs ir tā- ja pārbrauktuve ir slēgta, tad tūlīt- pāris minūšu laikā aizbrauks arī vilciens, un pēc tā aizbraukšanas nekavējoties pārbrauktuve tiks atvērta. Latvijā pēc vilciena aizbraukšanas ir ilgi jāgaida- laikam LDz darbinieki uzskata, ka pēdējais vagons var pēkšņi lēkt atpakaļ un kādu nobraukt, tādēļ jānogaida minūtes piecas. Starp citu- satiksmi Rīgā čakarē divas lietas- Daugava un Latvijas dzelzceļš.
IMHO
I
Ļoti cien. esmu tas katrs 4_ais, kurš regulāri pārkāpj. Lieles lūgums - lūdzu attaisiet visas tās pārbrauktuves un pārejas pāri dzelzceļam Rīgā, kuras bija pirms kara - ticiet, mums un Jums būs daudz labāk un vieglāk - mazāk sastrēgumu un Jūsu noteikumus jau pārkāps tikai katrs astotais. Un vēl - kā jau te VVZ rakstīja - taisiet ciet to pārbrauktuvi tikai tad, ka nāk vilciens, kā normālās ārzemēs - paskatieties internetā, kā to dara ASV - vilciens jau redzams, līdz pārbrauktuvei kādi daži simti metru un tikai tad tā tiek aiztaisīta. Pie mums tiešām bieži iznāk gaidīt desmitiem minūšu. Sarkandaugavas pārbrauktuve vienkārši krimināla šajā kvalitātē - tā aiztaisās jau tad, kad no ostas nākošais vilciens vēl tikai nosvilpj, ka sāk kustēties.
  • 2
  • 0
Ezis UK
E
Tev taisnība krievu laika noteikumi Latvijā ir joprojām,Londonas nomalēs ,kur vilcieni nav zem zemes ,vai uz paaugstinājuma,gaidot busu uzņēmu laiku,barjeras aizvērās un pēc 45 sekundēm aizbrauca ātrvilciens, ne jau "električka",pēc 10 sekundēm barjeras pacēlās.Latvijā bezjēdzīgi ilgais laiks,kad pārbrauktuve ir ciet tieši provocē uz pārkāpšanu,jo sistēma idiotiska.Nezinu kāpēc neatjauno krievu okupantu slēgtās pārbrauktuves,tagad ir arī modernākas tehnoloģijas kā krievu.Dzelceļs ir tikai VIENS no transportiem un nevajag pataisīt viņu par krievu svēto govi.Ja zinās ,ka pēc minūtes būs vilciens ,neviens nelīdīs pāri sliedēm pirms viņa.
  • 4
  • 0

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas