Laika ziņas
Šodien
Apmācies
Rīgā +9 °C
Apmācies
Sestdiena, 16. novembris
Glorija, Banga

Lembergs: Rail Baltica ātrgaitas dzelzceļš būtu dārga rotaļlieta

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
nekas
n
ekonomiskais pamatojums...,lai bēgļi ātri varētu nokļūt no Talinas,Rīgas uz Berlīni...tas viss priekš viņiem....
Vērotājs no malas
V
"Labvīrs" kādreiz televīzijā teica: Viss vecais jānojauc,lai būvētu no jauna.Tagad,ne Limbažu,ne Rūjienas dzelzceļš(un vēl daži citi) vairs neeksistē ! Būs jāceļ no jauna.
who cares
w
"no pasažieru pārvadājumu viedokļa šāda ātrgaitas dzelzceļa izbūve būtu izdevīga tikai tad, ja katrā no Baltijas valstīm būtu vismaz 100 miljoni iedzīvotāju" == Tāds dējējs... 100 Mio nav visā Vācijā un nevienā no tās pavalstīm. 100 Mio nav arī Zviedrijā, etc. Rēķinātājs, ibio...
SIM
S
Daži miljoni tonnu kravu gadā - Latvijai tas ir daudz , Lemberg.. Cita lieta, ka samazināsies ostu noslogotība, lūk, kas tevi patiesībā satrauc, vai ne? Un tomēr, pieņem taču to, ka mēs esam Eiropā, Aivar, ne bijušajā pad. valstī, kuru tu it kā lamā, taču, tāpat kā visiem ekskomunistiem (un tāds tu patiesi esi), arī tavs skatiens uz mūžiem ir iestādīts Austrumu, precīzāk, Krievijas virzienā.. Latviešu pilsoņi ir pelnījuši eiropejisku dzīvesveisdu tā labākajā izpratnē, tāpat iespēju ātri un ērti tur nokļūt, un mēs to panāksim.. Tu neesi nekāds šķērslis, Aivar, necenties..
Vidzemnieks
V
Rotaļļieta, kas ļauj strādāt arī citā valstī. Pārvietoties, kad izvirst vulkāni un lidmašīnas neiet. Sniedz iespēju doties no Baltijas un Adrijas jūru un beidzot reāli savieno Latviju ar Eiropu. Ar 85 % līdzfinansējumu un naudas tērēšanu te. Žēl tikai ka ar pagaidām ar vienu pieturu Rīgu. Te nu gan mūsu deptutāti Eiropas Parlamentā, kur to visu apspriedīs varēja palobēt arī otru pieturu Latvijā - Valmieru. Tas dotu milzīgu reģionālās izaugsmes efektu.
Milzu Lembis
M
Aivariņ, bērniņ, lai dzelzceļu elektrificētu, to vispirms vajag ierīkot, bet no Rīgas līdz Varšavai dzelzceļa vispār nav. "nav ekonomiskā pamatojuma" :D Ir divu tipu ekonomisti, riuetumu uzņēmēji, kas apņemas darīt un izdara, un pēcpadomju shēmotāji, kas prot tikai baroties no citu radītā, bet paši nevienu uzņēmumu radīt neprot, jo '''nav ekonomiskā pamatojuma". Vilcienam Minhene - Berlīne ekonomiskais pamatojums ir, posmā starp Berlīni un Varšavu arī ir, bet no Varšavas līdz Tallinai, redziet, nav :D
LASITAJA
L
Jaa, Ventspils osta ciestu!
ezis
e
Manupraat komediants Lembergs mums ir daargaakaa rotaljlieta.
borcinsh
b
ka tad ! vinsh tachu vel edis cietumaa - no musu nodokliem, ta "rotallieta"... !
  • 1
  • 1
Artūrs-pensionārs
A
Eiropā nav nevienas valsts ar 100 miljoniem iedzīvotāju un šoreiz ar Lemberga muti runā konkurences un garām slīdoša kumosa satraukta un apzināta neprecizitāte.Vilciens savienos Somiju un 3 Baltijas valstis ar ES,bet ātrums 250 km/st ļaus no Rīgas nokļūt Varšavā burtiski 3 stundās.Aplūkojot Eiropas dzelzceļu noslodzes tur nemaz nav tādu kur pa vienu sliedi vestu pārdesmit miljonu tonnu ,kā šeit pie mums.
ekonomiskais pamatotājs
e
Un tā kā autobusi, kuri katru dienu dodas no Rīgas uz Eiropu, šo pašu ceļu nobrauc ilgākā laikā, tad gribētāju braukt ar vilcienu pietiks. Kamēr pasažieru autobuss, 11.00 izbraucot no Rīgas, tikai pievakarē sasniedz Polijas robežu, tikmēr vilciena pasažieris jau ap 14.00 var nonākt Varšavā, bet vakaru sagaidīt jau Berlīnē. Lembergs ir tipisks pēcpadomju demagogs-nejēga, kuram no ekonomikas tikpat saprašanas cik mana kaimiņa sunim no aviācijas.
  • 5
  • 1
Buba
B
..."aplēsusi Lielbritānijas konsultāciju kompānija" ... Vai tik negrib slimīgi blēdīgo vīreli nogādāt Londonā pa dzelzceļu
veca dziesma jaunās skaņās
v
Ne jau cietuma vagonā turpu es braukšu, Un ne tilpnē, ar tērauda ķēdēm slēgts, Bet kā gulbis ar dimanta kroni pa gaisu es traukšu Zelta debesīs, kur mani sveiks saules lēkts.
  • 0
  • 0
"ventas balss"
&
par ko doma ( "rupejas" ) shis zaglis !? "VENTASBALSS" Cer atjaunot regulāros reisus no reģionālajām lidostām 3. februāris 2011 ...2011.gadā Ventspils lidosta varēs pretendēt uz Eiropas Savienības Kohēzijas fonda finansējuma saņemšanu 1,9 miljonu latu... Būvnieki saņēmuši pasūtījumu 1. februāris 2011 ...piesaistīts līdzfinansējums no Eiropas Kohēzijas fonda... Svinīgi paraksta līgumu par pils 2. stāva renovāciju 26. janvāris 2011 ...nepieciešami vairāk kā 1,4 miljoni lati, no kuriem Ls 1 197 471 ir Eiropas reģionālās attīstības fonda finansējums... Turpināsies 26 ielu rekonstrukcijas un izbūves darbi 7. februāris 2011 Projekta kopējās investīciju izmaksas veido 9,4 miljoni latu, tajā skaitā Eiropas Reģionālās attīstības fonda līdzfinansējums 8 miljoni latu (84,79% no attiecināmajām izmaksām Gazifikācija iespējama par ES naudu 8. marts 2011 Par Ziemeļkurzemes gazifikāciju no jauna aktivizējušās runas, jo šogad Eiropas Komisija pieņems lēmumu par stratēģisko investīciju projektu finansiālo atbalstu 2014.–2020. gadam. Ventspils mērs Aivars Lembergs piedāvā iekļaut tādu projektu skaitā arī gāzesvada atzara izbūvi Ziemeļkurzemē. Rekords labiekārtošanā 15.aprilis 2011 Pilsētas ielu rekonstrukcijas un labiekārtošanas finansējums piesaistīts no trīs Eiropas Savienības līdzfinansētajām programmām – ūdenssaimniecības, ostas termināļu pievedceļu attīstība un pilsētas policentriskā attīstība. Turpinās remontēt skolas un bērnudārzus 17. jūnijs 2011 Ventspils pilsētas dome atbalsta projekta iesniegumu „Ventspils pilsētas izglītības iestāžu infrastruktūras uzlabošana, II kārta”. Projekta kopējās izmaksas plānotas 857 641 LVL, tai skaitā Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējums 707986 LVL, Valsts budžeta dotācija 18741 LVL un Ventspils pilsētas pašvaldības finansējums 130914 LVL apmērā. Eiropa dod naudu apmācībām 6. jūlijs 2011 Ventspils pilsētas dome saņēmusi Sabiedrības integrācijas fonda lēmumu par Eiropas Savienības Sociālā fonda finansējuma piešķiršanu apmācībām pašvaldības darbiniekiem par energoefektivitātes jautājumiem. Plānotais projekta budžets ir 100% Eiropas Sociālā fonda finansējums 15021 latu apmērā un to plānots īstenot no 2011.gada 1.septembra līdz 2012.gada 29.februārim. Piešķir finansējumu katlumāju pārbūvei 20. jūlijs 2011 Projekta kopējās izmaksas paredzētas 12 490 000 LVL bez PVN, tai skaitā Kohēzijas fonda finansējums 6 000 000 LVL (50% no kopējām projekta attiecināmajām izmaksām). Lidostas attīstībai – 2,7 miljoni 19. oktobris, 14:53 ... lidosta Ventspilī var pretendēt uz Kohēzijas fonda finansējumu ...Ventspils lidostai iezīmēti 1,9 miljoni latu.
...
.
Ja Lembergs nebūtu tik izteikts prokremlists, iespējams, tauta daudz ko viņam piedotu ....
ruksis
r
Zinām, krupītis drīzāk stūrētu uz Maskavas pusi. Ja tādus zagļus kā viņu apliktu ar kārtīgiem nodokļiem, Latvijas 15% šim projektam arī sanāktu.
Fakts
F
lembergs rīkojas tikai savā un kremļa labā.
Lidija
L
Piekrītu pilnībā.
  • 4
  • 1
gudrīt,
g
Ar Valsts infrastruktūras modernizēšanu nodarbojās pašvaldības un Latvijas valsts,šis projekts ir ES infrastruktūras radīšana un visu ES iedzīvotāju interesēs.

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas