Iesnieguma izskatīšanas komisijas lēmuma norādīts, ka LNK Industries apstrīdēja konkursa nolikumā noteiktās prasības par pretendenta pieredzi, tomēr IUB atzina sūdzības par nepamatotām.
IUB atzina par nepamatotām vairumu Fima sūdzību par prasībām attiecībā uz tehnisko specifikāciju. Sūdzības attiecās gan uz lēninātājiem, gan gulšņiem un radariem.
Savukārt Fima sūdzība par tehniskās specifikācijas prasību, kas cita starpā paredz, ka bremzēšana jānodrošina ar gumijas atsperēm, tika atzīta par daļēji pamatotu. Turklāt par pamatotu tika atzīta sūdzība par tehniskās specifikācijas prasību, kas paredz, ka bremzēšana jānodrošina ar vagonu ieejas ātrumu līdz 10 metriem sekundē.
Apkopojot visu informāciju, Iesnieguma izskatīšanas komisija secināja, ka LNK Industries iesniegums ir nepamatots, bet Fima iesniegums ir daļēji pamatots, tāpēc līguma slēgšana konkursā bez grozījumu veikšanas nolikumā nav pieļaujama.
Komisija nolēma aizliegt LDz bez grozījumu veikšanas konkursa nolikumā turpināt iepirkuma procedūru un slēgt iepirkuma līgumu, kā arī uzdeva atcelt tehnisko specifikāciju, kas nosaka, ka bremzēšana jānodrošina ar gumijas atsperēm, kā arī ar vagonu ieejas ātrumu līdz 10 metriem sekundē.
Jau ziņots, ka jūnija sākumā LDz atkārtoti izsludināja iepirkuma konkursus Rīgas dzelzceļa mezgla posma Sarkandaugava-Mangaļi-Ziemeļblāzma modernizācijai, Daugavpils Šķirošanas stacijas attīstībai un Daugavpils pieņemšanas parka un tam piebraucamo ceļu attīstības-būvniecības īstenošana.
Daugavpils Šķirošanas stacijas attīstības prognozētā līgumcena ir 35,92 miljoni eiro.