Laika ziņas
Šodien
Skaidrs

Matīss neizslēdz Pasažieru vilciena valdes nomaiņu

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
Jupis
J
Birkmanītis būs iebraucis auzās. Vienotība....
Magonis-Rail
M
Esmu drošs-Ja atsavinātu visu nozagto kaut vai vienam bijušajam satiksmes ministram,tad varētu par skaidru naudu nopirkt vismaz 20 jaunus Stadler vilcienus.
e
e
pamainīs kabinetus čalīts, tas arī viss. Nez ko teiktu mans privātais darba devējs ja es kā grāmatvedis būtu nesaskaitījis 16 miljonus, varbūt uz vietas nošautu, bet te pat algu nenoņems tikai pamainīs ofisu. Turpiniet vien uzturēt šo burvīgi pārvaldīto valsti, saimniekošana nu jau atgādina padomju savienības stilu, grūžam tik naudu objektos un maucam tālāk.
Sarkozee
S
kad Latvijā tiks aizturēti un saukti pie atbildības un tiesas priekšā tādi kā godmanis , magone, un visbeidzot, tāds lielakpitāla izsūtāmais matīs?
Juhans
J
Satiksmes ministrs Anrijs Matīss (Vienotība) neizslēdz AS Pasažieru vilciens (PV) valdes nomaiņu, ja tā nespēs par SAVIEM līdzekļiem nodrošināt jaunu vilcienu piegādi uzņēmumam.
Jautājiens
J
Kāda būs brauciena maksa jaunajos vilcienos ?Vai varbūt vienkāršais pilsonis varēs skriet vilcienam nopakaļ pa sliežu gultņiem un justies laimīgs...
Paldies Dievam,KALNBĒRZS vēl dzīvs.
P
Viņš tos locekļus valdei nomainīs.
Vēl viena afēra
V
Latvijā jau 20 gadus likvidē sliežu ceļus. Tad pa kurieni šie vilcieni brauks? Vai pa Via Baltica? 3 igauņi 270 vietīgajā vilcienā brauks uz Druskinikiem? Bet Latvijas valsts maksās miljonus.
Jānis
J
Tieši tāpat saka Citadeles pārdevēji:bankas Citadele vadītājs Guntis Beļavskis, biznesa vadības eksperts, finanšu uzņēmuma Capitalia direktors Pāvels Šnejersons un Banku augstskolas asociētais profesors Jānis Grasis... Nodokļu maksātājiem būšot ienākumi. Vai tāpat nerunāja Godmanis un Slakteris, kad privātajā Parexā iegrūda 1 miljardu Valsts naudas. Tas bijis vispareizākais gājiens, ko varēja izdarīt. «Stadler» piedāvātie FLIRT tipa vilcieni Latvijas gadījumā ir labākā izvēle, uzsvērts uzņēmuma paziņojumā. Par to uzņēmuma AS «Pasažieru vilciens» valde (atcerieties no kurienes jebkura uzņēmuma valde nāk) noslēdza līgumu par jaunu elektrovilcienu nomu uz 15 gadiem. Šī valde, kas lobēja Šveices vilcienu ražotāju «Stadler Bussnang AG» arī saņems no viņiem krietnu naudas žūgsni. Kas paliks ierindas pasažierim Varēs līdz Ludzai aqizbraukt par 100 EUR 2 stundās, ka mati vien noplīvos. Vai kāds zina kas Latvijā būs pēc 10 - 15 gadiem. Dievs! Bet jāmaksā būs Latvijas valstij. Pasažieru vilciena Valdes priekšsēdētājs Artis Birkmanis apgalvo, ka maksās PV nevis Latvijas valsts. Jūs esat redzējuši, ka maksā privātie? Vienmēr ir maksājusi Latvijas valsts. Vienmēr! Pirmos trīs gadus maksās PV, pēc tam visu pametīs: Mēs bankrotējam! Un tālāk tik un tā maksās valsts. Kā bija ar LM, kad tur Valsts iegrūda 160 000 000 EURO. Un ko teica Bertolds Fliks:Latvijā ir izdevīgi un lēti būt bagātam, bet neizdevīgi un dārgi būt nabadzīgam. Tas savukārt nozīmē – ja tu reiz esi nabadzīgs, tad rēķinies, ka tev par šo savu nabadzību vēl piedevām nepārtraukti jāpiemaksā.
Turklāt
T
PV diezvai var nodalīt no valsts.
  • 1
  • 0
Misters Cepel
M
Visdrīzāk jau tādai nomaiņai iemesls viens-PAZAGI, TAGAD ĻAUJ CITAM ARĪ PAZAGT, jo Latvijā ierēdņi nemaz citādāk vairs nemāk un par strādāšanu to nevar saukt.
dace
d
varbūt pie viena arī Zasulauka valdi un padomi,tur notiek vēl dīvainākas lietas
Trūkst vārdu
T
Stadler Rail mājaslapā redzams,ka tiek puegādāti 43 jaunu vilcieni uz Igauniju,ir pasūtījums Azerbeidžānā,un pat krievi pasūtījuši 25 jaunus divstācu vilcienus. Es jau neko nesaku par rietumvalstu pasūtījumiem. Rodas iespaids ka satiksmes ministrijā strādā pilnīgi idioti,kaitnieki/sabotieri,vai nedaudz no katra. Kāpēc vajag divas valdes Ldz un pasažieru vilciens? Vai viena valsts akcinu sabiedrība nevar tikt galā ar dzelzcelja lietām?Kā SJ Zviedrijā,piemēram? Kāpēc tik daudz kretīnu valsts pārvsldē,kuri ir tik stulbi ka pat nejēdz vilcienus nopirkt par ES naudu??????? 15.04.14 Start of assembly for Moscow airport trains The first of 25 double-decker multiple-unit trains for Russian rail operator Aeroexpress are at the final assembly stage at Swiss rail vehicle manufacturer Stadler. Aeroexpress and Stadler celebrated the official start of assembly today by presenting four ready carbodies to guests from politics, business partners of the companies, representatives of the Russian and Swiss mass media. During the tour on the Stadler plant guests visited production capacities and were shown all manufacturing stages.
????
?
..vai vispār KAUT KAS VAR NOTIKT bez ..skandāliem...shēmām...politiski angažētiem ''pārtiju pulciņiem'''' ??????????
Vārds
V
Bez filozofijas, kungi - šai gadījumā lieli rukši visi uzreiz iekāpa ar pekām silē un tā apgāzās. Nelaime tā, ka līdz jaunas kūts ievēlēšanai rudenī lemt par nākamo cūkēdiena porciju nevar.
  • 4
  • 1
>>>>????
&
NĒ !!!
  • 3
  • 0
Zivs
Z
Matīis vienīgi aizmirsa piebilst, ka PV jau sākumā iedeva mazāku budžetu, nekā tam vajag... LDz prasa par infrastruktūru mākoņos rakstāmas summas, bet, kad PV prasa SM no valsts naudu sliežu naudas nomaksai, tad SM pasaka - iztiksiet ar to, kas ir.... ja nešaubos, tad šogad PV budžetu SM "noīsināja" par vismaz 10 milj Ls (vai varbūt eiro?) ... Tā kā +14 milj eirās tie paši 10 neiedotie miljoni vien ir....
Vārds
V
Bet magonis var atljauties sev mersedesu par 70.000 eur.
  • 2
  • 0
Silke
S
Kāda starpība pie kuriem ierēdņiem tiek notriekti miljoni...? Un turklāt LDZ ir nolaista organizācija.
  • 4
  • 1

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas